שתף קטע נבחר

הסנגור הפלילי שנעצר: "לא בלעתי סמים ולא ניסיתי להבריח דבר"

הפרקליט, בן 53 מרמת השרון, מכחיש את המיוחס לו וטוען בתוקף כי לא ניסה להבריח סמים או חפץ ללקוח שלו בכלא איילון ברמלה במהלך הבידוק הביטחוני. לפי שעה, במשטרה טרם הוחלט האם להביאו לדיון בהארכת מעצרו

עורך הדין הפלילי מרמת השרון, שעצור מאז אתמול (ד') בחשד שניסה להבריח סמים ללקוח שלו בכלא איילון ברמלה - מכחיש את המיוחס לו. הוא טוען כי לא בלע סמים "או כל דבר אחר" כדי להבריחו ללקוח. לפי שעה, במשטרה עדיין לא החליטו האם להביאו לדיון בהארכת מעצרו.

אילוסטרציה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

כזכור, אתמול נעצר הפרקליט לאחר שבבבדיקה בכלא איילון טענו הסוהרים כי הוא הכניס יד לכיסו, שלף משם דבר - ובלע. דיווח בנושא הועבר באופן מיידי למשטרת רמלה - שעצרה את עורך הדין. החשד הראשוני היה כי הוא ניסה להבריח סמים לתוך הכלא. כפי שפורסם אתמול לראשונה ב-ynet, לפי הערכה, המדובר היה בחקירה סמויה שנפתחה נגד הפרקליט בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל לגביו.  

 

ממשטרת מרחב שפלה נמסר אתמול כי "התקבל דיווח משירות בתי הסוהר בכלא איילון ברמלה על עו"ד שהתבקש במהלך הבידוק הביטחוני בכניסה לכלא להוציא דבר מה שהיה בכיסו. בתגובה הכניס העו"ד את הדבר לפיו ובלע אותו. כוח משטרה שהגיע למקום עצר את החשוד ולקח אותו לתחנת המשטרה. החקירה נמשכת".

 

מדובר במעצר דרמטי, שכן החשוד הוא אחד מעורכי הדין המוכרים בתחום הפלילי וייצג עשרות עבריינים בכירים. הוא אף מעורב גם כיום בכמה מהפרשיות הפליליות הגדולות במדינה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים