שתף קטע נבחר

דוגמנית פלייבוי דורשת להשתחרר מהסכם שתיקה על רומן עם טראמפ

קרן מקדוגל, דוגמנית פלייבוי לשעבר, הגישה תביעה לביטול ההסדר שנחתם לקראת הבחירות לנשיאות. במקביל דיווחה NBC: כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס נמצאה דוברת אמת בפוליגרף על היחסים עם הנשיא

דוגמנית פלייבוי לשעבר, שטוענת שניהלה רומן עם דונלד טראמפ, הגישה היום (ג') תביעה בקליפורניה כדי להשתחרר מהסכם שתיקה. קרן מקדוגל היא האישה השנייה החודש שדורשת להשתחרר מהסכם כזה. קדמה לה כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס (שם הבמה של סטפני קליפורד).

סטורמי דניאלס בבדיקת פוליגרף ()
סטורמי דניאלס בבדיקת פוליגרף
 

בבית המשפט העליון בלוס אנג'לס הגישה קרן מקדוגל תביעה נגד חברת אמריקן מדיה, המוציאה לאור של הצהובון נשיונל אנקוויר - ששילם לה 150 אלף דולר במהלך קמפיין הבחירות של 2016 כדי לא לספר על היחסים עם טראמפ. זמן קצר לפני הבחירות כתב העיתון וול סטריט ג'ונרל שהחברה שילמה למקדוגל כדי לפרסם את הסיפור ולהחזיק בזכויות עליו, אך לא פרסמה אותו מעולם. מנכ"ל החברה, דיוויד פקר, הוא חבר של טראמפ.

 

במגזין ניו יורקר פרסמו בחודש שעבר מאמר שכתבה מקדוגל על הרומן. חבר של מקדוגל העביר למגזין את המאמר ומקדוגל אישרה את פרסומו. באמריקן מדיה הכחישו שהם שילמו כסף כדי "להרוג" סיפור שיביך את טראמפ. לפי מקדוגל היא וטראמפ ניהלו רומן ב-2006, שנמשך עשרה חודשים.

דוגמנית פלייבוי לשעבר טוענת שניהלה רומן עם טראמפ (צילום: shutterstock)
קרן מקדוגל(צילום: shutterstock)
 

אחרי הפרסום בניו יורקר, טוענת מקדוגל, אמריקן מדיה איימה עליה שחשיפת מידע נוסף תהיה הפרה של ההסכם ותגרום לה ל"נזק כספי גדול". "אמריקן מדיה שיקרו לי, הבטיחו הבטחות ריקות, איימו והפעילו עליי מניפולציות שוב ושוב", מסרה מקדוגל. "אני רק רציתי הזדמנות להבהיר את הדברים ולהמשיך בחיי, בלי החברה הזו, מנהליה ועורכי הדין שלה". בכתב התביעה של מקדוגל היא טוענת שעורך הדין של טראמפ, מייקל כהן, היה מעורב בשיחות עם אמריקן מדיה.

 

החודש הגישה כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס תביעה נגד הנשיא, ואמרה שטראמפ מעולם לא חתם על הסכם השתיקה שנוגע ליחסים "אינטימיים" מחוץ לנישואים ב-2006. דניאלס קיבלה 130 אלף דולר במסגרת ההסכם. כהן הודה ששילם לדניאלס לקראת הבחירות. עורכי הדין שמייצגים את טראמפ ואת אמריקן מדיה הגישו השבוע תביעה נגד דניאלס, ודורשים ממנה פיצויים של 20 מיליון דולר לפחות על הפרת ההסכם.

סטורמי דניאלס ודונלד טראמפ (צילום: AFP) (צילום: AFP)
סטורמי דניאלס ודונלד טראמפ(צילום: AFP)
 

היום פורסם ב-NBC שבשנת 2011 דניאלס ערכה בדיקת פוליגרף, שבה נשאלה על יחסיה עם דונלד טראמפ. לפי דו"ח הבדיקה, שהגיע לידי NBC, דניאלס נמצאה דוברת אמת ב-99%. דניאלס נבדקה במכונת אמת לבקשת מגזין שראיין אותה בשנת 2011. מייקל אבנאטי, עורך דינה של דניאלס, אישר ל-NBC שדניאלס נבדקה במאי 2011 ואישר את אמינותה של תמונה שפורסמה ב-NBC, שבו נראית דניאלס מחוברת למכונת אמת.

 

"הרבה לפני שמר טראמפ הודיע על מועמדות לנשיאות קליפורד נבדקה במכונת אמת, שבה אישרה את היחסים שלה עם מר טראמפ", אמר עורך הדין. "איפה התוצאות של הבדיקה שלו שמוכיחות ההפך?", שאל אבנאטי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סטורמי דניאלס בבדיקת פוליגרף
מומלצים