שתף קטע נבחר

ביטי מואשם בעבירות מין ובאיומים: "תצלמי לי את הישבן חשוף"

נגד אביה של כוכבת הילדים הוגש כתב אישום בגין מעשים מגונים, הטרדה מינית ואיומים. בכתב האישום מתואר כיצד ביטי הקים קבוצות וואטסאפ למעריצות של בתו עדי, שכנע את הנערות לעבור לטלגרם ושם שלח סרטונים מיניים וביקש מנערות לבצע מעשים מגונים בעצמן. לאחת מהן כתב: "אני חרמן"

 

 

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ד') לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי, בגין מעשים מגונים בשתי נערות, הטרדה מינית של נערה אחרת ואיומים. לפי כתב האישום, ביטי שלח לנערות סרטונים שבהם ביצע מעשים מיניים בעצמו, ביקש מחלקן לבצע מעשים מגונים בעצמן ואף איים עליהן. ביטי יישאר במעצר עד ה-10 באפריל, אז ייערך הדיון הבא בעניינו.

 

בכתב האישום צוין כי ביטי הקים בשנת 2014 קבוצת וואטסאפ "ביטי אימפריה", שבה היו חברות כ-70 קטינות שמעריצות את בתו. במהלך השנים 2018-2017 נהג ביטי לשוחח, בין היתר שיחות בעלות תוכן מיני, עם תשע קטינות שהיו חברות בקבוצה.

רונן ביטי (צילום: יריב כץ)
רונן ביטי ועורך דינו, היום(צילום: יריב כץ)

רונן ביטי (צילום: רועי רובינשטיין)
רונן ביטי, הבוקר בבית המשפט(צילום: רועי רובינשטיין)

בין היתר הוא פנה לקטינות בצ'אט הפרטי וניסה לשכנען להוריד את אפליקציית הטלגרם, תוך שהוא מסביר כי מדובר באפליקציה "בטוחה" שבה ניתן לשוחח שיחות סודיות שלא ניתן להעתיקן או להעבירן, וכי ההודעות נמחקות מיד בסמוך לכתיבתן.

 

ביטי, כך נטען, נהג לנהל שיחות בעלות אופי מיני עם הקטינות, ובין היתר נהג לשאול אותן האם קיימו יחסי מין. כמו כן, הוא ביקש מחלקן להקליט הודעה קולית שבה הן נשמעות גונחות, שלח לחלקן תמונות וצילומי וידאו שלו מבצע מעשים מיניים בעצמו, והציע לחלקן לבצע בעצמן מעשים מיניים.

 

לפי כתב האישום, פנה ביטי לאחת הנערות החברות בקבוצה, ביקש ממנה לעבור לאפליקציית טלגרם ושם כתב לה: "זה יהיה מגניב אם אשלח לך את איבר המין שלי בלייב ואני חרמן".

 

ליאת ביטי (צילום: יריב כץ)
ליאת ביטי, אשתו של רונן ואמה של הזמרת עדי ביטי(צילום: יריב כץ)
 

האב אף ביקש מאחת הקטינות לבצע בו מעשים מיניים וכן שלח לשלוש קטינות סרטון המתעד מעשים כאלה בין שני קטינים בכיתת לימודים. בהמשך לכך פתחו חלק מהקטינות קבוצת וואטסאפ שבה חשפו בפני אשתו של ביטי את מעשיו, והנאשם שלח הודעה קולית בקבוצה שבה איים על שתיים מהקטינות.  

 

קבוצת וואטסאפ אחרת שהקים ביטי נקראה "רמלה הזאת כוסית שכזאת". בקבוצה זו הציע ביטי, לפי כתב האישום, לאחת הנערות לצלם את ישבנה כשהוא חשוף לאחר ששלח סרטון של בחורה עם ישבן חשוף ועליו נצנצים. ביטי מואשם כי ביקש מהנערה לשלוח לו סרטון בחזרה עם ישבנה החשוף כדי להכריע אם ישבנה יפה כמו הישבן בסרטון.

 

בבקשת המעצר כתבה עו"ד נטלי חגי, שהגישה את כתב האישום, כי ביטי "ניצל ניצול ציני ובוטה את הצלחתה של בתו ואת הערצתן של קטינות רכות בשנים (חלקן מתחת לגיל 14) לבתו. הקטינות מתארות את השיחות עמו כ-"כבוד גדול" וכהזדמנות להתקרב לבתו. הקטינות היו מוכנות לעשות כל שיבקש והמשיב ידע וניצל זאת".

 

עו
סנגוריו של רונן ביטי. עורכי הדין שרון נהרי וניסים לביא(צילום: יריב כץ)

"המשיב פעל בשיטה זהה עם הקטינות - תחילה קירב אותן רגשית אליו והחל בשיח פרטי עימן. בהמשך שכנע אותן להוריד את הטלגרם ואז החל בשיח המיני הבוטה. גם כאשר חלק מהקטינות סירבו לשתף עמו פעולה, המשיך המשיב בשלו כמי שאינו יכול לחדול ממעשיו".

 

"העובדה שמדובר באב של זמרת לא מחמירה את התמונה"

סנגורו של רונן ביטי, עורך הדין שרון נהרי, התייחס הבוקר באולפן ynet לכתב האישום שהוגש ואמר: "כמובן שאני לא מקל ראש בעבירות שקיימות בכתב האישום, אבל העבירות במדרג הגבוה יותר - של בעילה אסורה בהסכמה, פגישות, ניסיון פגישות עם קטינות, כאלה ואחרים - נמחקו מהעולם. נשארנו עם עבירות של מעשים מגונים, של שליחת תמונה, סרטון, אמירות כאלה ואחרות, שלטענת המדינה רונן אמר למספר קטינות בקבוצות וואטסאפ כאלה ואחרות".

 

 

עו"ד נהרי הבהיר כי ביטי האב עדיין מכחיש את המיוחס לו: "לטענתו הוא לא שלח הודעות ותמונות ולא התבטא. נתנו גם כן הסברים מי מתחזה בשמו, למה מתחזים בשמו, מיהן אותן מתלוננות, איך הן רצו, איך הן התבטאו וכו'. הוא עומד על חפותו ועל כך שלא שלח את הדברים האלה ואנחנו מקווים שבימים הקרובים נוכל לצלם את חומר הראיות כמה שיותר מהר לקראת החג ולבקש לשחרר אותו למעצר בית".

 

"זה שהוא אבא של זמרת לא מעניין אותי בכלל. זה לא מחמיר את התמונה", הוסיף עו"ד נהרי. "חומרת העבירה, כמה שהיא תהיה חמורה, לא מצדיקה מעצר. השאלה אם הוא יהיה בבית, בלי טלפון, אם הוא יהיה מסוכן להן או לא - והתשובה היא לא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יריב כץ
רונן ביטי, היום
צילום: יריב כץ
מומלצים