שתף קטע נבחר

חשד: התחזה לשוטר והתקשר לגורמים הקשורים לתיק בזק

אמש נעצר גבר בן 45 מתל אביב, בעל עבר פלילי בעבירות מרמה, בחשד שהתחזה לשוטר המשרת ביחידת להב 433 והתקשר לגורמים המעורבים בתיק 4000. במשטרה בודקים אם האיש הפיץ מייל שבו נכתב כי "חוקר בצוות שעוסק בחקירות נתניהו מנסה לבצע הפיכה ולהדביק עבירה פלילית לרה"מ"

"החוקר" המרמה: המשטרה עצרה אמש (ד') גבר בן 45 מתל אביב, המוכר למשטרה מתחום עבירות המרמה, בחשד שהתחזה לשוטר המשרת ביחידת להב 433 והתקשר לגורמים המעורבים בחקירת תיק בזק, הלוא הוא תיק 4000.

 

לפי החשד, בשיחות הטלפון מסר החשוד לגורמים פרטים בדויים, שאותם הציג כמידע מהחקירות המתנהלות, והדגיש וציין בכזב כי בידיו ראיות ממשיות שיש בהן כדי להעיד על פגיעה בהגינות ההליך החקירתי ואף יש בהן להוכיח את חפותם של המעורבים.

 

אתמול הופץ מייל שרץ ברשתות החברתיות, ונבדק אם החשוד הוא שכתבוֹ. "דרמה במערכת אכיפת החוק", נכתב באותו מייל. "אחד מחוקרי להב 433 רומז כי לא יהסס לצאת נגד המפכ"ל והחוקרים של ראש הממשלה. הניסיון להדביק עבירה פלילית לראש הממשלה היא לא נכונה ,לא נעשתה כל עבירה פלילית במעשיו של ראש הממשלה. אין כאן לא קבלת שוחד ולא מתן שוחד, יש כאן ניסיון לבצע הפיכה משטרתית מסוכנת בשלטון. החוקר הוא מצוות החקירה של ראש הממשלה. בגלל דעותיו מנסים להרחיק אותו מצוות החקירה".

 

בעקבות מצג השווא שמסר לבני שיחו פנו אלה למחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה ולמשטרת ישראל. כאמור, החשוד במעשים נעצר לחקירה והוא מובא ברגעים אלה לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בעניינו.

 

במשטרה אמרו: "משטרת ישראל מנהלת חקירותיה ביסודיות ובמקצועיות ללא משוא פנים, בהתבסס על תשתית ראייתית ושיקולים מקצועיים ובהתאם להוראות החוק, הכול במטרה אחת ויחידה, להגיע לחקר האמת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי מועלם
משרדי להב 433
צילום: אבי מועלם
מומלצים