שתף קטע נבחר

בת 45 נפלה מטנדר נוסע בנגב, מצבה קשה

האישה נפלה במהלך נסיעה סמוך ליישוב להבים ונחבלה קשות בראשה ובגפיה. לדבריה, הנוסעים בטנדר הפילו אותה במכוון. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה

אישה בשנות ה-40 לחייה נפצעה באורח קשה בנפילה מטנדר נוסע בכביש 31 סמוך ליישוב להבים. לפי עדי ראייה, האישה נפלה במהלך הנסיעה, אך היא טוענת כי הפילו אותה בכוח. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

 

כביש 31 (צילום: נתיבי ישראל)
כביש 31 בנגב(צילום: נתיבי ישראל)

צוות מד"א שהגיע למקום טיפל בה ופינה אותה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. ממד"א נמסר כי "בשעה 13:09 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב נגב על אישה שככל הנראה נפלה מרכב נוסע בכביש 31. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים סורוקה אישה כבת 45 עם פגיעה רב מערכתית".

 

חובש בכיר במד"א, סאמי אלהזייל, סיפר כי "ראינו אישה שסובלת מחבלת ראש וגפיים כשהיא שוכבת על הכביש. אזרחים שהיו במקום וסייעו לה סיפרו לנו שהיא הייתה בחלקו האחורי של טנדר ונפלה ממנו". אלהזייל הוסיף כי הצוות פינה אותה לבית החולים כשהיא בהכרה.

 

מת רוכב אופנוע שנפצע באוקטובר

בבית החולים רמב"ם מת הלילה צעיר כבן 20 מהיישוב אעבלין, מזרחית לקריית אתא, שנפצע בתאונה בחודש אוקטובר האחרון. התאונה אירעה בכביש 781, בין אעבלין לצומת אבליים. הצעיר רכב עם חברו על אופנוע והשניים היו מעורבים בתאונה עם רכב פרטי. שני רוכבי האופנוע נפצעו קשה, וכאמור אחד מהם מת הלילה מפצעיו.

 

בתאונה נוספת שהייתה אחר הצהריים בכביש פנימי ליד דבוריה, נפצע קשה רוכב אופנוע כבן 20, כשהחליק עם האופנוע. צוותי מד"א טיפלו בו בשטח, ופינו אותו במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם. הוא סובל מחבלת ראש, מורדם ומונשם.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים