שתף קטע נבחר

תיעוד: ליוו את החתן, השתוללו בכביש - ודרסו נער

שיירת כלי רכב ליוותה חתן ביישוב שגב שלום בדרום לטקס החתונה. אחד הנהגים עלה על המדרכה ופגע בנער שנפצע קל. צפו בסרטון הדרמטי

 

 

נהגים בשיירה של כלי רכב שליוותה חתן ביישוב שגב שלום בנגב לטקס החתונה השתוללו בכביש וסיכנו חיי אדם. אחד מכלי הרכב עלה על מדרכה, פגע בגדר בטיחות ופגע בנער שהיה על המדרכה ונפצע באורח קל. נערים אחרים שהיו קרובים למקום התאונה הספיקו להתרחק אחרי שראו את הרכב מתקרב לכיוונם. אחד התושבים תיעד את השתוללות הנהגים. צפו בסרטון.  

 

שיירת ליווי חתן בשגב שלום ()
הרכב מקיף את הכיכר

שיירת ליווי חתן בשגב שלום ()
הרכב פוגע בגדר ובנער. "לאנשים כאלה אסור לנהוג"

שיירת ליווי חתן בשגב שלום ()

בתיעוד אפשר לראות איך כלי הרכב נוסעים בכיכר, כשרכב מסחרי לבן עולה על המדרכה ופוגע בגדר ובנער. תושב שגב שלום אמר בעקבות המקרה, שאירע השבוע: "מה שהם עשו זה חמור מאוד. ההתנהגות הזו הייתה עלולה להסתיים באסון. אני לא מבין איך אנשים שמשתתפים בחתונה משתוללים בצורה כזו. לאנשים כאלה אסור לנהוג. אם כך הם נוהגים בחתונה אז הם מסוגלים לעשות דברים חמורים יותר בכבישים. הם צריכים להתחשב באחרים ולא לגרום לתאונות קשות".

 

תושבת הכפר אמרה: "הופתעתי מאוד כשראיתי את הסרטון. לא מספיק שיורים בחתונות, עכשיו גם משתוללים בשיירה בחתונה. זה גם חלק מהאלימות, ואני מקווה שהמקרה הזה לא יחזור על עצמו. צריך להגביר את המודעות ולכבד את האנשים שהולכים ברחובות. אנחנו תמיד מותחים ביקורת על עבודת המשטרה ולמה נותנים דו"חות, אבל צריך שוטרי תנועה כל הזמן כדי שימגרו את תופעת ההשתוללות בכבישים". במשטרה ציינו שהם לא מכירים את המקרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים