שתף קטע נבחר

האם חשודה ברצח בנה התינוק באשדוד: "הטביעה ארבע פעמים, האמינה שייצא בכוח אלוהי"

לחוקרי המשטרה סיפרה האם כי חוותה "חיזיון אלוהי" וכי ביקשה להטביל את בנה בג'קוזי. היא הוסיפה וטענה כי חשבה שהתינוק ייצא מהמים בכוחות עצמו בזכות הכוח האלוהי. האב שוחרר ממעצר

 

 

 

אם התינוק בן החודש שמת בתחילת החודש במלון "מי עמי" באשדוד חשודה ברצח בנה. כך התיר היום (א') לפרסם בית משפט השלום באשקלון. אמו של התינוק הודתה בחקירתה כי הטביעה את בנה למוות בג'קוזי, אך בהמשך מסרה גרסה אחרת שלפיה חנקה את התינוק. מחקירתה של האם, תושבת אזור בית שמש, עולה כי הטביעה את התינוק לפחות ארבע פעמים, עד שמת. האב שוחרר היום ממעצר.

 

לחוקרי המשטרה סיפרה האם כי חוותה "חיזיון אלוהי" וכי ביקשה להטביל את בנה. היא הוסיפה וטענה כי חשבה שהתינוק ייצא מהמים בכוחות עצמו בזכות הכוח האלוהי. אביו של התינוק, שישן באותה עת, נחשד בתחילה בשיבוש הליכי חקירה - אולם בהמשך ייחסה לו המשטרה גם חשד לרצח. מדובר בבני זוג בני 28, שלהם גם ילדה בת 7. קרובת משפחה אמרה לפני הדיון השני בהארכת המעצר: "היא לא הייתה מודעת למעשים שלה. היא אישה חולה שזקוקה לעזרה".

 

המלון בו טבע התינוק (צילום: בראל אפרים)
המלון שבו אירע המקרה(צילום: בראל אפרים)

 

עו"ד שני פרג'ון ומיכאל בוסקילה, המייצגים את האם, אמרו: "מדובר בתיק שבו ככל שנפרסת בפנינו תמונה רחבה יותר, לרבות חוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי, ניתן לומר שמדובר בסיפור עצוב וקשה לא רק בשל התוצאות הטרגיות. מהיום הראשון שבו ביקרנו את הלקוחה שלנו ניכר היה כי מדובר במי שמצבה הנפשי מעורר ומחייב ברור מיידי. בית המשפט נעתר לבקשתינו ובימים האחרונים אף הורה על אישפוזה בצו כפוי. מטבע הדברים לא נוכל בשלב זה להתייחס לגירסה אותה מסרה, שכן דברים אלו עדיין מתבררים במסגרת החקירה המשטרתית".

 

חרדים מחוץ לבית משפט השלום אשקלון (צילום: רועי עידן)
מחוץ לבית משפט השלום באשקלון(צילום: רועי עידן)
 

 

בקשת המשטרה לנתח את גופת התינוק לוותה בהפגנות סוערות של חרדים בירושלים ובבית שמש. זמן קצר לפני טקס הלוויית התינוק ביום חמישי שעבר, קיבל האב את הסכמת המשטרה להיפרד מבנו מחוץ לבית המעצר שקמה.

 

בטקס עצמו התגודדו עשרות בודדות של נשים בצדי המדרכות, וסיפרו לילדים כי את האשמה על מותו של התינוק יש להטיל על "הכופרים": "הבאנו את הילדים לבקש סליחה מהתינוק". חברתה לכיתה של האם התעקשה כי היא אינה אשמה בדבר: "הכריחו אותה להודות, מעלילים עליה עלילות".

 

חברתה של האם הוסיפה כי "קורה שתינוק מחליק באמבטיה, זה יכול היה לקרות לכל אחת מאיתנו, השם ירחם. היא לא פגעה בו. לא מספיק הצער שהתינוק נפטר לה בידיים?".

ההפגנה נגד נתיחת גופת התינוק (צילום: יואב דודקביץ)
מחאת החרדים בירושלים בעקבות החלטת נתיחת התינוק(צילום: יואב דודקביץ)

ההפגנה נגד נתיחת גופת התינוק (צילום: יואב דודקביץ)
(צילום: יואב דודקביץ)

ההפגנה נגד נתיחת גופת התינוק (צילום: מחאות החרדים הקיצוניים)
(צילום: מחאות החרדים הקיצוניים)

ההפגנה נגד נתיחת גופת התינוק (צילום: מחאות החרדים הקיצוניים)
(צילום: מחאות החרדים הקיצוניים)

המשפחה מאזור בית שמש הגיעה לנפוש באשדוד בחג הפסח. פרמדיקים של מד"א הוזעקו לבית המלון ומצאו את התינוק במצב אנוש כשאביו מבצע בו החייאה. הם פינו את התינוק, תוך כדי פעולות החייאה, לבית החולים אסותא בעיר, אך שם נאלצו לקבוע את מותו.

 

פרמדיק מד"א נאור סבג סיפר: "כשנכנסנו לחדר ראינו את התינוק מחוסר הכרה כשמבוצעת בו החייאה בהדרכה טלפונית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל תרופות, הנשמות ועיסויים ופינינו אותו לבית החולים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גדי קבלו
המלון שבו נמצא התינוק המת
צילום: גדי קבלו
מומלצים