שתף קטע נבחר

חשד: בן רצח את אמו בכפר סבא

על פי החשד תושב העיר כבן 38 תקף את אמו בביתם בעזרת חפץ כבד ושפך עליה חומר ניקוי. היא הובהלה לבית החולים אך מותה נקבע לאחר כמה שעות. המשטרה איתרה את החשוד לאחר שנמלט מהזירה

 

 

אישה כבת 60 מכפר סבא הותקפה הערב (יום ג') בביתה ובהמשך נקבע מותה בבית החולים בעיר. זאת לאחר שעל פי החשד בנה בן ה-38 תקף אותה. הוא נמלט והמשטרה איתרה אותו לאחר כמה שעות.

 

על פי החשד, הבן תקף אותה בחפץ כבד, ככל הנראה פטיש. לאחר מכן הוא שפך עליה חומר ניקוי. אז נעל את הדלת ונמלט מהמקום. שכנות סיפרו: "שמענו צעקות. יצאנו החוצה, הספקנו לראות אותו בורח והזעקנו את המשטרה".

 

חשוד ברצח אמו בכפר סבא ()
החשוד ברצח אמו בכפר סבא

 

כשהשוטרים הגיעו לזירה הבית היה נעול, כוחות כיבוי שהוזעקו אף הם פרצו את הדלת. הם מצאו אותה על הרצפה, חבולה בפלג גופה העליון. אנשי מד"א פינו אותה לבית החולים מאיר במצב קשה. בהמשך נקבע כאמור מותה במקום.

 

חובש רפואת חירום במד"א, סאמר מנסור, סיפר: "קיבלנו קריאה על אישה שזועקת לעזרה בדירה בכפר סבא. כשהגענו האישה שכבה על הרצפה, היא הייתה בהכרה מעורפלת וסבלה מכמה פצעי דקירה בפלג גופה העליון".

 

השכנים דיווחו כי לפני שבוע לערך הבן צעק על שכנה בבניין. היא הזמינה משטרה והשוטרים שהגיעו לשם הגיעו למסקנה שהכל כשורה. גם השכנה וגם האם דיווחו לשוטרים שהכל בסדר.

 

הבן החשוד נתפס על ידי צוות פקחיות של עיריית רעננה מהשיטור העירוני וצוות ביטחון ליד בית לווינשטיין, ברחוב אחוזה בעיר. הוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ומחר יובא בפני שופט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ביקורת בונה
כפר סבא, הערב
צילום: ביקורת בונה
מומלצים