שתף קטע נבחר

דרמה קווין: מלכת ספרד תועדה רבה עם חמותה

התיעוד שמביך את משפחת המלוכה הספרדית: המלך פליפה השישי, רעייתו ובנותיהם הנסיכות לאונור וסופיה התפללו בקתדרלה בפלמה דה מיורקה לכבוד חג הפסחא ביחד עם המלכה האם סופיה ובעלה המלך חואן קרלוס. כשעמדו לצאת מהמקום, תועדה המלכה לטיסיה מתעמתת פיזית עם אימו של בעלה

 

 

חושבים שרק אצלנו בחגים יש מריבות משפחתיות? חשבו שנית: סרטון שעלה אתמול (יום ג') ברשת תיעד את מלכת ספרד לטיסיה מתעמתת פיזית עם המלכה האם סופיה, וסביבה שתי בנותיה, בעלה, אביו ואנשים רבים נוספים. כפי שנאמר: לא הצליחו לטאטא אל מתחת לשטיח את המתיחות שכנראה שוררת ביניהן.

 

עוד חדשות מעניינות מהעולם בדף הפייסבוק של דסק החוץ

 

העיתון הבריטי "דיילי מייל" דיווח שבני המשפחה המלכותית - המלך פליפה השישי, אשתו המלכה לטיסיה, יורשת העצר הנסיכה לאונור, אחותה הנסיכה סופיה, המלכה האם סופיה ובעלה המלך חואן קרלוס - עמדו לעזוב את הקתדרלה בפלמה דה מיורקה לאחר התפילה לרגל חג הפסחא. בסרטון שפורסם נראית המלכה האם סופיה כורכת את ידיה סביב שתי נכדותיה, ואז מתקרבת אליה כלתה, המלכה לטיסיה, מלטפת את שיער בתה לאונור ומנסה לשחרר את אחיזתה של המלכה האם ממנה. המלכה האם הדפה את כלתה והניחה בחזרה את ידה על נכדתה, ואז ניגש אליהן המלך פליפה השישי, הביט ברעייתו וכנראה מלמל לה דבר או שניים - ככל הנראה בניסיון להפריד ביניהן ולמנוע מבוכה גדולה יותר.

 

לטיסיה מלכת ספרד רבה עם המלכה האם סופיה הנסיכות לאונור ו סופיה ()
מימין לשמאל: המלך פליפה השישי, הנסיכה סופיה, המלכה האם סופיה, יורשת העצר הנסיכה לאונור והמלך האב חואן קרלוס

לטיסיה מלכת ספרד רבה עם המלכה האם סופיה הנסיכות לאונור ו סופיה ()
המלכה לטיסיה נכנסת לתמונה ואז מתחיל העימות הפיזי

לטיסיה מלכת ספרד רבה עם המלכה האם סופיה הנסיכות לאונור ו סופיה ()

לטיסיה מלכת ספרד רבה עם המלכה האם סופיה הנסיכות לאונור ו סופיה ()

בסרטון נראה שגם הנסיכה לאונור מנסה להיחלץ מאחיזתה של סבתה בה, אך ללא הצלחה. סבה, המלך לשעבר חואן קרלוס, עמד בצד ולא התערב במריבה המשפחתית.

 

סרטון "המריבה המלכותית" הפך לוויראלי

כשבני המשפחה המלכותית יצאו מחוץ לקתדרלה, הם נעמדו זה לצד זה וחייכו בנימוס לעבר הצלמים, והפעם נרשמה פחות מתיחות בין המלכה האם לבין כלתה.

 

מרגע שסרטון "המריבה המלכותית" פורסם הוא הפך לוויראלי; ובטוויטר לבדו זכה ליותר מ-2.3 מיליון צפיות.

 

העיתון הספרדי "אל פאיס" דיווח שהמלכה האם סופיה "מצטערת" על שאינה זוכה לראות את נכדותיה כפי שהייתה רוצה, "למרות ששתיהן גרות בארמון זרזואלה". לפי העיתון, "החינוך הנוקשה" של אימן, המלכה לטיסיה, מונע מהן לראות את סבתן לעיתים תכופות.

 

מלך ספרד פליפה השישי מלכת ספרד לטיסיה בנותיהם לאונור ו סופיה ו המלכה האם סופיה והמלך חואן קרלוס (צילום: MCT)
מחוץ לקתדרלה הם כבר חייכו בנימוס למצלמות(צילום: MCT)

מלכת ספרד לטיסיה בנותיה הנסיכות לאונור ו סופיה (צילום: MCT)
האם המלכה הספרדייה הרחיקה את בנותיה מסבתן?(צילום: MCT)

ארמון המלוכה בספרד לא הגיב לדיווחים על המריבה בין המלכה לטיסיה לבין אימו של בעלה, המלכה האם סופיה.

 

עוד לפני שהצטרפה למשפחת המלוכה היו פניה של לטיסיה אורטיז מוכרות בספרד: היא הגישה את מהדורת חדשות הערב ברשת הטלוויזיה הספרדית TVE. עוד לפני שעברה לקריין מול המצלמה עבדה בסוכנות ידיעות ספרדית ובכמה עיתונים. במונרכיה הספרדית, ששבה לשלוט בספרד לאחר מותו של פרנקו ב-1975, קיבלו בברכה את גישתה המעשית והישירה ואת הסטייל האלגנטי שלה. למשל, בטקס האירוסים הרשמי של השניים, כשהסבירה כיצד היא תעזוב בהדרגה את משרתה ב-TVE, קטע פליפה את דבריה. באותו הרגע היא התפרצה עליו ואמרה: "תן לי לסיים!"

 

במשך השנים סיפקה אורטיז חומרים רבים לתוכניות הבידור ועיתוני הרכילות. אלה התמקדו בלבושה ובמשקלה הנמוך. לפי הארמון, היו לה כמה בעיות בריאותיות, ובאוגוסט 2008 היא עברה ניתוח באפה, כדי ליישר את הסחוס ולתקן בעיית נשימה שמהן סבלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים