שתף קטע נבחר

חשד: דקר למוות את אשתו וניסה להתאבד

טרגדיה בקריית מוצקין: צוותי מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותה של האישה, כבת 60. הגבר פונה במצב קשה לביה"ח רמב"ם. הרקע, כפי הנראה, הוא מצבו הרפואי של אחד מבני הזוג

הבניין בו נמצאו בני הזוג (צילום: תיעוד מבצעי מד
זירת האירוע בקריית מוצקין, היום(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

גבר ואישה בשנות ה-60 לחייהם נמצאו הבוקר (שבת) בדירה בקריית מוצקין כשהם דקורים. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום קבעו את מותה של האישה. הגבר, בן 69, פונה במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא מורדם ומונשם. החשד שנבדק הוא שהגבר דקר את אשתו למוות ולאחר מכן ניסה לשים קץ לחייו. הרקע, כפי הנראה, הוא מחלה שבה לקה אחד מבני הזוג.

 

פרמדיק מד"א שלמה בן עמי סיפר כי "כשהגענו לדירה, ראינו גבר ואישה שוכבים כשהם סובלים מפציעות מדממות בפלג גופם העליון. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות בשניהם, האישה הייתה ללא סימני חיים - ובתוך זמן קצר נקבע מותה. הגבר, שהיה בהכרה מעורפלת, הורדם והונשם ופונה תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים כשמצבו קשה". מבית החולים רמב"ם נמסר כי הפצוע הוכנס לחדר הניתוחים.

 

בחודש ינואר השנה נמצאו גופותיהן של זוג אחיות תאומות, עולות מארגנטינה בנות 49, בדירה באשקלון. זמן קצר לאחר מכן גבר החשד שהשתיים שמו קץ לחייהן. שבוע קודם לאירוע הודיעו השתיים בחברת הניקיון שבה עבדו שייעדרו לזמן מה.

 

מהמשטרה נמסר אז כי חוקרים וצוות מעבדת הזיהוי הפלילי שהגיעו לדירתן של האחיות החלו בחקירת נסיבות המקרה, ותוך זמן קצר העריכו כי לא קיים חשד שמדובר באירוע פלילי.

  

חובשת רפואת חירום במד"א, ענבל אמזלג, סיפרה: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה והכיבוי שפרצו את הדירה. שכנים שהיו בבניין סיפרו לנו שהם לא ראו את הנשים כמה ימים. איתרנו אותן בתוך הדירה כשהן ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותן"

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת האירוע
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מומלצים