שתף קטע נבחר

מוקד חדש למשטרה: יפחית את העומס על מוקד 100

מוקד 110 יטפל בפניות אזרחים בנושאים לא דחופים, כמו הכוונת תנועה, בעיות של איכות חיים וקבלת אישורים מהמשטרה. המטרה: להקל על עומס הפניות למוקד 100, שימשיך לטפל בפניות חירום בלבד

  

 

המשרד לביטחון הפנים ומשטרת ישראל השיקו היום (א') קמפיין חדש ל"מוקד מידע ובירורים 110". השר לביטחון הפנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשיך ביקרו הבוקר במוקד 110 המשודרג בחולון.

 

מוקד 110 הוקם במטרה לתת מענה לפניות אזרחים בנושאים שאינם דחופים אך דורשים בירור, הבהרה ו/או מידע. מטרת הקמפיין היא להפחית את העומס על מוקד 100, באמצעות הפרדה בין שיחות מידע לבין שיחות חירום ובכך לשפר את השירות לאזרח.

משטרת ישראל מוקד 110 (צילום: מוטי קמחי)
השר ארדן והמפכ"ל אלשיך במשרדי המוקד החדש, היום(צילום: מוטי קמחי)

 

המוקד החדש מספק מענה והכוונה מקצועית לשאלות אזרחים בנושאים רבים ומגוונים, בהם הכוונת תנועה - סגירת ופתיחת צירים, תקנות תעבורה, עבירות איכות חיים, רישוי עסקים, קבלת אישורים שונים מהמשטרה (רישום פלילי, תעודת יושר), מטרדי רעש ועוד. המוקד יספק מידע לפונים ובמידת הצורך יפנה אותם לגורם הרלוונטי שמטפל באותם נושאים, במקרים שהם אינם בתחום אחריות המשטרה.

 

במסגרת הקמפיין להשקת המוקד החדש, נדב אבקסיס יופיע בסיטואציות מגוונות ובפניות נפוצות למוקד 100 - שאינן חירום. הפניות הנפוצות למוקד 100 שבמשטרה מצפים שיעברו למוקד 110: הגיל להנחת בוסטר (כיסא בטיחות לילדים), תלונות על הטרדות באמצעות סמסים, מידע על שעות מנוחה ורעש בעקבות שיפוצים או מוזיקה, שאלות לגבי עומסי תנועה, הפגנות, תאונות דרכים, דרכי השימוש באופניים חשמליים, מידע לגבי שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, כתובות ומספרי טלפון של תחנות ואגפים במשטרה, ולעיתים אף נחקרים שרוצים לברר סטטוס חקירה או של נהגים שרוצים לבדוק כמה נקודות יש להם בעקבות עבירות תנועה.

 

למוקד הטלפוני של 110 ניתן לפנות גם באמצעות מייל, מסרון או פקס ועל ידי טופס מקוון שנמצא באתר משטרת ישראל. בנוסף, במוקד מופעלת עמדה נגישה לקליטת פניות באמצעות מערכת "אוזן קשבת", במקרה הצורך תהיה הפנייה לעמותות רלוונטיות, בהתאם לפנייה. כל סוגי הפניות נקלטות כאשר מתלווה להן חיווי קולי וגם ויזואלי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
ארדן ואלשיך במוקד 110
צילום: מוטי קמחי
מומלצים