שתף קטע נבחר

אדלשטיין: מירי רגב אמרה שהזמינה את תאצ'ר

לדברי יו"ר הכנסת, שרת התרבות אמרה לו כי הזמינה אישים בכירים מהעולם - בהם את ראש ממשלת בריטניה לשעבר, שהלכה לעולמה לפני חמש שנים. רגב: כתבה רצופת שקרים

נמשכות ההתנצחויות בין יו"ר הכנסת לשרת התרבות והספורט על רקע טקס הדלקת המשואות ביום העצמאות: בראיון לחדשות עשר אמר יולי אדלשטיין על מירי רגב: "שמעתי את שרת התרבות מבשרת לי שבטקס ינאמו נשיא המדינה, ראש הממשלה והאישיות הבכירה שתגיע מחוץ לארץ. היא אמרה לי שהוזמנו הנשיא טראמפ, הנשיא פוטין ומרגרט תאצ'ר".

 

 

מרגרט תאצ'ר. הלכה לעולמה ב-2013 בגיל 87 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מרגרט תאצ'ר. הלכה לעולמה ב-2013 בגיל 87(צילום: AFP)

 

תאצ'ר, שכונתה "אשת הברזל" הלכה לעולמה באפריל 2013, כלומר לפני חמש שנים. היא כיהנה כראש ממשלת בריטניה מ-1979 עד 1990. בשל גישתה התקיפה נודעה תאצ'ר כ"גברת הברזל". מדיניותה הקפיטליסטית הקשוחה כונתה "תאצ'ריזם"; מושג זה מקיף לא רק השקפת עולם בענייני כלכלה, אלא גם לאומיות תקיפה, עמדות שמרניות בענייני מוסר ואתיקה וחתירה חסרת פשרות אל כל מטרה שהציבה לעצמה.

 

השרה רגב פרסמה תגובה לדברי אדלשטיין: "אני שמחה שבסופו של דבר הממלכתיות ניצחה והיה לנו טקס ממלכתי מכובד ומרגש. אזרחים מכל גווני החברה הישראלית הרגישו בטקס הרבה גאווה ושמחה. הכתבה הייתה רצופת שקרים, חצאי אמיתות, שלא נאמר מבוימת. כך ממשיך אדלשטיין לפגוע בליכוד בראש הממשלה ובי ולהתנהג בדרך הכי רחוקה מממלכתיות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל יוחנן, מוטי קמחי
אדלשטיין ורגב
צילום: גיל יוחנן, מוטי קמחי
מומלצים