שתף קטע נבחר

אוטובוס הותקף בבקבוקי בירה בתל אביב

עובד פיצוצייה באלנבי השליך בקבוקי בירה על אוטובוס בקו 172 שהיה מלא נוסעים. אחד פגע בשמשה הקודמית, נוסעים חשבו שמדובר בתאונה או בפיגוע

 

עובד בפיצוציה ברחוב אלנבי השליך בקבוק בירה על קו אוטובוס 172 חברת דן בתל אביב (צילום: בוריס שנידלר)
(צילום: בוריס שנידלר)

 

נוסעי קו 172 של חברת דן בתל-אביב עברו בצהריים (יום א') רגעים של חרדה כשעובד בפיצוצייה ברחוב אלנבי החל להשליך בקבוקי בירה על האוטובוס המלא בנוסעים ועורר בהלה. אחרי שהנוסעים נמלטו חזר התוקף למקום ואיים על חייו של נהג האוטובוס.

עובד בפיצוציה ברחוב אלנבי השליך בקבוק בירה על קו אוטובוס 172 חברת דן בתל אביב (צילום: בוריס שנידלר)
מקום פגיעת הבקבוק בשמשה הקדמית של האוטובוס(צילום: בוריס שנידלר)

בקבוק הזכוכית הראשון שזרק עובד הפיצוצייה על האוטובוס פגע בשמשה הקדמית שלו. נוסעים שהיו באוטובוס סיפרו כי שמעו לפתע רעש אדיר. בהתחלה חשבו נוסעים שהאוטובוס היה מעורב בתאונה או שמדובר בפיגוע.

 

בוריס שינדלר, המתמודד על מקום במועצת העיר, היה על האוטובוס. הוא סיפר: "הבחור התעצבן על משהו, אין לי מושג על מה. בהתחלה חשבתי שהנהג עשה תאונה. הנהג נבהל מאוד ועצר במקום, ואז הבחור הגיע מהצד השני והתחיל לדפוק על החלונות והדלתות וניסה להיכנס".

 

שינדלר מספר כי נוסעי האוטובוס נתקפו בהלה והנהג לא אפשר להם לצאת משום שחשש לשלומם. "רק אחרי שהבחור הלך נפתחו הדלתות והנוסעים ירדו. אחרי כמה דקות אותו אדם חזר וקילל את הנהג. הוא אמר לנהג 'ניסית להרוג אותי' וזרק עוד בקבוק על האוטובוס". נוסעת אחרת באוטובוס סיפרה: "ברחנו מרוב פחד. אחרי שהוא זרק את הבקבוק האיש הצדיע במועל יד וברח. זה היה מפחיד מאוד".

 

דובר חברת "דן" איתן פיקסמן אמר: "אני מצר על האירוע, ובתיאום עם המשטרה ננסה להבין מה קרה כאן, ומהר. אני רואה את המקרה הזה בחומרה רבה. הגיע הזמן לנקוט יד קשה נגד מי שפוגע בעובדי ציבור. אני מצפה מהמשטרה לפעול מהר כדי להגיע לחקר האמת ולשים את ידה על הבריון הזה".

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: בוריס שנידלר
"ברחנו מרוב פחד". האוטובוס הפגוע
צילום: בוריס שנידלר
מומלצים