שתף קטע נבחר

השתחרר ממאסר על השלכת בקת"בים - ונרצח ביריות

צעיר מטירה נרצח אמש ביריות בעיר - חצי שנה לאחר ששוחרר ממאסר בשל יידוי בקת"בים על כלי רכב בכביש 6, מעשה שלדבריו ביצע עקב ההסתה סביב מסגד אל-אקצה. בטירה משוכנעים כי הוא נורה בטעות ולא היה יעד החיסול

 

 

כחצי שנה לאחר ששוחרר מהכלא - שם ריצה עונש מאסר בשל עבירות ביטחון - נרצח אמש (יום א') ביריות כרם סולטאן, בן 22 מטירה. שני גברים נוספים שהיו איתו נפצעו קל ובינוני. הרקע לירי עדיין אינו ברור, אך תושבים בעיר אומרים כי סולטאן לא היה היעד לחיסול. המשטרה פתחה בחקירה.

 

כרם סולטאן נשפט לשנתיים ושני חודשי מאסר בפועל כשהיה בן 18, לאחר שהואשם בהשלכת בקבוקי תבערה על רכבים בכביש 6 באזור טירה באוקטובר 2015. באותה תקרית הספיקו הנהגים שנסעו בכביש להבחין בבקת"בים, לבלום ולסטות - וכך נמנעו מפגיעות שהיו יכולות להסתיים באסון.

רצח ב טירה הרוג אלימות מגזר ערבי ()
כרם סולטאן. נרצח חצי שנה לאחר השחרור מהכלא

רצח ב טירה הרוג אלימות מגזר ערבי ()
זירת האירוע בטירה
רצח ב טירה הרוג אלימות מגזר ערבי ()

בעקבות תלונות שהוגשו במשטרה נפתחה אז חקירה ביחד עם שב"כ. לאחר פחות מחודש נעצרו שישה תושבי טירה, בהם סולטאן, והוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית המשפט המחוזי בלוד. בחקירתם, סיפרו הנאשמים כי החליטו ליידות את בקבוקי התבערה - אותם הכינו בעצמם - בגלל ההסתה סביב מסגד אל-אקצה בירושלים.

 

לפני כחצי שנה שוחרר סולטאן מהכלא. אתמול בערב, כאשר שהה סולטאן עם כמה בני אדם ברחוב בשכונת אלתנק בטירה, אלמוני ניגש אליהם וירה לעברם. כתוצאה מהירי נפצע סולטאן באורח קשה ושניים נוספים נפצעו. השלושה פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא - שם נקבע בהמשך מותו של סולטאן.

 

חקירת הרצח הוטלה על צוות חקירה מיוחד של משטרת מרחב שרון. הרקע לרצח כאמור עדיין לא ברור ותושבים בטירה משוכנעים כי סולטאן לא היה היעד לחיסול אלא אחד מהפצועים מהירי. לדבריהם, סולטאן נורה בטעות.

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים