שתף קטע נבחר

חשד: רשת ישראלים הבריחה סטרואידים לרחבי העולם

חקירה משותפת של רשות המסים, המשטרה והרשויות בארה"ב לאכיפת סמים הובילה למעצר תושב ראשון לציון שלפי החשד עמד בראש הרשת. בחקירה התברר כי הרשת שיווקה תרופות מזויפות באמצעות אתר אינטרנט

 

אילוסטרציה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

רשות המסים, המשטרה והמנהל האמריקני לאכיפת הסמים (DEA) חשפו רשת של ישראלים, שלפי החשד ייצאו סטרואידים ותרופות מזויפות ברחבי העולם.

 

בחקירה התברר כי על מנת להפעיל את הרשת השתמשו החשודים בשמות בדויים וחברות קש. הבוקר (יום ב') הפכה החקיה לגלויה עם מעצרו של תושב ראשון לציון, שלפי החשד עמד בראש הרשת.

 

בבקשת המעצר שהוגשה לבית משפט השלום בעיר נאמר כי החשוד עמד בראש פעילות בינלאומית לשיווק של סטרואידים אנאבוליים באמצעות האינטרנט.

 

לפי החשד, קהל היעד שלה רשת היו לקוחות מחו"ל, בעיקר מארצות הברית. בחקירה התברר עוד כי החשוד שעמד בראש הרשת הציג עצמו באינטרנט בשם מזויף.

 

את הסטרואידים שיווק החשוד תחת מותג SCIROXX ועל מנת לעקוף את המכס ואת הרשויות בישראל - הוא הבריח את המוצרים בהצהרות כוזבות במסווה של מוצרי קוסמטיקה באמצעות שירות דואר בינלאומי מהיר.

עו"ד רוזנבלום (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
עו"ד רוזנבלום(צילום: ישראל יוסף)

הכסף שנשלח מחו"ל לישראל היה מגיע דרך חברת העברת כספים בינלאומית על שמות של אנשי קש. בנוסף לכך, במשטרה חושדים כי ראש הרשת גם הבריח חומרי גלם לייצור הסטרואידים על שמות של חברות קש, תוך מתן הצהרות כוזבות לגבי תכולתן.

 

פרקליטו של החשוד, עו"ד רונן רוזנבלום, הכחיש את המיוחס למרשו, ואולם בסופו של דבר הסכים להיענות להמלמת בית המשפט להאריך את מעצר החשוד בשבעה ימים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים