שתף קטע נבחר

הטביע עצמו בבריכה - ותובע את השוטרים שהצילו אותו

צעיר פולני תובע שמונה שוטרים ומציל בווירג'יניה, שמשו אותו מהמים יותר משתי דקות אחרי שטבע. "אתה תובע את מי שהציל את החיים שלך?", אמרו במשטרה לצעיר, שאחרי התקרית אובחן כמאני-דיפרסיבי

צעיר מווירג'יניה שסבל מהתפרצות של מאניה-דיפרסיה וניסה להטביע את עצמו בבריכה תובע את השוטרים והמציל שחילצו אותו מהמים.

 

מתאוש פיאלקובסקי, בן 23, הגיש את התביעה ביום שישי וסיפר שהיה מתחת למים במשך יותר משתי דקות. הוא אמר ששמונה שוטרים צפו בו, ומנעו מהמציל לקפוץ למים ולהציל אותו.

מהגר מ פולין ניסה להטביע את עצמו תובע את המשטרה ב וירג'יניה ארה
מבקר בבריכה תיעד את המקרה

השוטרים הוזעקו למקום בגלל שמתאוש התחיל להתפרע ולהתעמת עם המבקרים בבריכה. לפי "וושינגטון פוסט" במשטרה המחוזית בפיירפקס בווירג'יניה אמרו שהשוטרים פעלו כראוי, במטרה להציל את מתאוש ובמקביל להגן על עצמם ועל המציל מאדם שלוקה בנפשו.

 

פילאקובסקי דורש מהשוטרים ומהמציל לפצות אותו. לדבריו הוא נאלץ לשלם יותר ממאה אלף דולר על האשפוז והשיקום בעקבות הטביעה ב-2016. מתאוש אמר שעד התקרית בבריכה הוא לא סבל מעולם מבעיה נפשית כלשהי. בהמשך אובחן כסובל ממאניה-דיפרסיה.

מהגר מ פולין ניסה להטביע את עצמו תובע את המשטרה ב וירג'יניה ארה
  

לפי וושינגטון פוסט מתאוש הגיע לארה"ב מפולין בקיץ 2016, במסגרת תוכנית בינלאומית שמאפשרת לזרים לעבוד בחודשי הקיץ. הוא הועסק בבריכה בפיירפקס למרות שבקושי ידע אנגלית – ולא ידע לשחות כלל.

 

"הם הצילו את החיים שלו – הוא לא מת", אמר אדווין רוזלר, מפקד משטרת פיירפקס. "אתה תובע את מי שהציל את החיים שלך?", תהה מפקד המשטרה. פיאלקובסקי אמר כי "המשטרה נתנה לי לטבוע מול העיניים שלה. אני שמח שבסוף הם הבינו שלא צריך לתת לי לטבוע, אבל אני לא מודה להם שהם נתנו להיות במוות קליני".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים