שתף קטע נבחר

המשטרה פשטה על מסיבת סמים ואלכוהול לבני נוער משוהם

בסוף השבוע הגיעו שוטרים ליער קולה הסמוך לשוהם, שם התקיימה מסיבה לבני 16, שבה נמצאו כמויות גדולות של סמים ואלכוהול. נערים רבים נמצאו שיכורים. התקליטן עוכב לחקירה ונחקרו שני בני 17 בחשד שניהלו את המסיבה ומכרו כרטיסים ב-70 שקלים

 

שרידי מסיבת הנערים ביער קולה (צילום: דוברות המשטרה)
שרידי מסיבת הסמים והאלכוהול ביער קולה(צילום: דוברות המשטרה)

 

במסיבת לבני נוער בני 16 משוהם שהתקיימה ביער קולה, הסמוך למועצה המקומית, אותרה כמות גדולה של סמים ואלכוהול. מהמשטרה נמסר כי התקליטן כבן 20 עוכב לחקירה ושני נערים בני 17 משוהם נחקרו בחשד שניהלו את המסיבה ומכרו כרטיסים ב-70 שקלים. בתום החקירה יועבר התיק לבחינת הגשת כתב אישום.

 

בסוף השבוע התקבל מידע במשטרת ראש העין על מסיבת טבע לא חוקית של בני נוער, עם חשד שבמסיבה יש אלכוהול וסמים. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו ביותר מ-150 נערים ונערות שמבלים במסיבה, כשברקע מוזיקה רועשת והם תחת השפעת אלכוהול וסמים.

 

השוטרים הבחינו בנערים שהשליכו דברים ובבדיקה התברר שמדובר בסמים מסוג חשיש ומריחואנה. בנוסף נמצאו במקום כמויות גדולות של אלכוהול. במהלך הפשיטה על המקום עכבו השוטרים גם את התקליטן והחרימו את ציוד ההגברה שפעל במקום. התקליטן ושני הנערים שארגנו את המסיבה עוכבו לחקירה ובסיומה שוחררו בתנאים מגבילים.

 

במשטרה אומרים כי מדובר במסיבה לא חוקית והמארגנים לא ביקשו רישיון לערוך אותה. על פי החשד, במסיבה נמכרו כמויות גדולות של סמים ואלכוהול לקטינים, בניגוד לחוק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
מסיבת הסמים ליד שוהם
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים