שתף קטע נבחר

הורשע בהריגה צעיר שדרס למוות שוטר - ונמלט

ג'ורג' היאשם גרייב, בן 21 מנצרת, הורשע בכך שדרס את השוטר נתן יוסיפוב בפברואר 2016 ונמלט מהמקום. לאחר שלושה חודשים מת השוטר מפצעיו וכתב האישום נגד גרייב הוחמר. היום הורשע בהריגה ובהפקרה

 

יוסיפוב (מימין) עם בנו ()
יוסיפוב (מימין) עם בנו

בית המשפט המחוזי בנצרת הרשיע בהריגה ובהפקרה את גו'רג' הישאם גרייב (21) מנצרת. הוא הואשם כי בחודש פברואר 2016 דרס את השוטר רס"ב נתן יוסיפוב, שהורה לו לעצור לבדיקת ניירות, ונמלט מהמקום. השוטר נפצע קשה וכשלושה חודשים לאחר המקרה מת מפצעיו. גזר הדין יינתן במועד מאוחר יותר.

 

השופט ג'ורג' אזולאי קבע כי אין מחלוקת על העובדות. גרייב כפר בקשר בין הדריסה לפטירתו של השוטר וכפר בעבירת ההפקרה וביסוד הנפשי הנדרש לעבירת ההריגה. השופט ציין כי המנוח אושפז מיד לאחר התאונה וכי לאורך כל תקופת האשפוז לא נגמל מההנשמה וסבל מזיהומים חוזרים ונשנים עד פטירתו. "משכך לא ברור כיצד ניתן היה לטעון להיעדר קשר סיבתי בין הפגיעות לבין מותו של המנוח", ציין השופט. 

 

רס"ב יוסיפוב, בן 49 במותו, היה במשימה שגרתית של בדיקת ניירות וכלי רכב סמוך לצומת המוסכים בנצרת. השוטר הורה לגרייב לעצור. הצעיר ניסה לחמוק מהבדיקה, דרס את יוסיפוב וברח מהמקום.

 

לאחר כמה שעות הדורס הסגיר את עצמו למשטרה. במרץ 2016 הוגש כתב אישום נגד גרייב בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה לאחר פגיעה, מעשה פזיזות ורשלנות ונהיגה ברכב ללא ביטוח, אך לאחר מותו של השוטר הוחמר כתב האישום להריגה.

 

יוסיפוב שירת ביחידת השיטור העירוני בתחנת נצרת ובנו משרת גם כן במשטרה, בתחנת מגדל העמק.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים