שתף קטע נבחר

חגיגות הניצחון בכיכר: "סוף סוף אפשר לשמוח"

רבבות נהרו לכיכר רבין לכבוד הופעת הניצחון של נטע ברזילי. החוגגים הרעיפו שבחים על זוכת האירוויזיון: "מביאה סיבה להתגאות", "לא כמו הדוגמניות הרזות עם השיער המתעופף". ברזילי: "אתם המשפחה השנייה שלי"

 

 

 

אמנם הצמרת המדינית חגגה אתמול (ב') בטקס פתיחת השגרירות האמריקנית החדשה בירושלים, אבל החגיגה האמיתית הייתה בלב תל אביב. רחוב אבן גבירול וסביבתו התמלאו בצעירים שרקדו, שתו ושרו את השיר TOY של נטע ברזילי שהביאה לישראל את הניצחון באירוויזיון בלראשונה מאז 1998.

 

הקהל בכיכר רבין בחגיגות הזכייה האירוויזיון ()
רבבות בכיכר רבין, אמש

הקהל בחגיגות הזכייה בכיכר רבין (צילום: מוטי קמחי)
(צילום: מוטי קמחי)

קבוצת סטודנטיות מאוניברסיטת בן גוריון שבבאר שבע, שהגיעו מהנגב במיוחד לקראת המופע החגיגי, שרו בלהט את הפזמון של השיר הזוכה TOY. אחת הצעירות, שהתרגשה מאוד מהזכייה, סיפרה ל-ynet כי נטע מייצגת בעיניה לא רק את הנשים, אלא את כל מי ששונה. "אני אוהבת את נטע. השיר מדהים. אחרי הזכייה לא ישנתי כל הלילה מרוב התרגשות".


אחד הצעירים שרקד עם חבריו את "ריקוד התרנגולת" המזוהה עם השיר, סיפר שבחגיגות הספונטניות שפרצו עם זכייתה במוצאי שבת, הוא קפץ למזרקה של עיריית תל אביב ואמר כי הוא מתכנן לקפוץ לתוכה שוב: "סוף סוף זכינו. סוף סוף אפשר לשמוח במדינה הזאת. נטע מדהימה, היא מדברת ללב של כולנו".

 

 

נטע ברזילי בחגיגות בכיכר (צילום: מוטי קמחי)
נטע ברזילי בכיכר רבין(צילום: מוטי קמחי)

הקהל בחגיגות הזכייה בכיכר רבין (צילום: מוטי קמחי)
(צילום: מוטי קמחי)
 

"היא מביאה לנו גאווה אמיתית. בעיקר לנו כנשים. הדימוי גוף שהיא מציגה, והייחודיות שלה. לא היה לי שום ספק שהיא תזכה", אמרה צעירה נוספת שהגיעה לחגוג. משתתף נוסף אמר: "נטע היא מיוחדת ושונה. היא מביאה לנו משהו אחר. לא כמו כל הדוגמניות הרזות עם השיער המתעופף".

 

מסיבה בכיכר לאחר הזכיה (צילום: רז גרוס)
חוגגים בכיכר(צילום: רז גרוס)

 

מסיבה בכיכר לאחר הזכיה (צילום: רז גרוס)
גיליון הניצחון המיוחד של "ידיעות אחרונות" שחולק בכיכר(צילום: רז גרוס)

ידיעות אחרונות מהדורה מיוחדת מופע ניצחון נטע ברזילי אירוויזיון 2018 כיכר רבין תל אביב ()
נטע והמהדורה המיוחדת של "ידיעות אחונות"

 

בין רבבות המשתתפים היו משפחות רבות עם ילדים שבאו לחגוג את הזכייה ההיסטורית, ונראה שהתסרוקת השכיחה ביותר בכיכר הייתה כמו זו של נטע בהופעה בתחרות.

 

אחד החוגגים אמר בשמחה: "אנחנו באקסטזה מטורפת. אי אפשר לדמיין את זה. קפצתי לבריכה. גם אחרי הזכייה שלה באירוויזיון באתי לפה וקפצנו והשתוללנו".

 

רבים הצטלמו גם עם הגליון החגיגי שהוציא עיתון "ידיעות אחרונות" לכבוד הזכייה. חלק מההורים הפצירו בילדיהם לשמור את הגליונות כמזכרת לאירוע ההיסטורי. משתתפי העבר בתחרות הזמר, בהם אורנה ומשה דץ, יזהר כהן, גלי עטרי ואבי טולדנו עלו להופיע עם השירים שאיתם הופיעו.

 

"אתם המשפחה השנייה שלי, אני אוהבת אתכם", קראה ברזילי לעבר הקהל במהלך הופעתה באירוע. "יש פה קירוב לבבות שלא היה כבר שנים. מחשבה יוצרת מציאות, אנחנו כותבים את הסיפור שלנו. אני גאה בכם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים