שתף קטע נבחר

הורשע הצעיר שהפיץ תמונות עירום של שרון פרי

סאבר אבו עצא מתל שבע שפרץ בספטמבר 2016 לרכבה של שדרנית הספורט הורשע בעבירות של פגיעה בפרטיות והטרדה מינית באמצעות פרסום והפצה, פריצה לרכב, גניבה, חדירה לחומר מחשב ועוד. שרון פרי: "אני מאושרת שהצדק יצא לאור"

 

שרון פרי (צילום: רועי עידן) (צילום: רועי עידן)
שרון פרי(צילום: רועי עידן)

בית משפט השלום בבאר שבע הרשיע הערב (יום ה') את סאבר אבו עצא (27) מתל שבע, שהואשם כי בספטמבר 2016 פרץ לרכבה של שדרנית הספורט שרון פרי, גנב את מכשיר הטלפון הנייד שלה, והעלה לרשתות החברתיות תמונות אינטימיות שלה. הוא הורשע בעבירות של פגיעה בפרטיות והטרדה מינית באמצעות פרסום והפצה, פריצה לרכב, גניבה, חדירה לחומר מחשב כדי לבצע עבירה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והשמדת ראיה.

 

שרון פרי אמרה ל-ynet לאחר שבית המשפט פרסם את הכרעת הדין: “אני מאושרת שהצדק יצא לאור. אחרי תקופה ארוכה של ציפייה - הצדק ניצח. אני מרגישה שכעת אני באמת יכולה לשים מאת הסיפור הזה מאחוריי".

 

לפי כתב האישום, אבו עצא נכנס אל רכבה של פרי ולקח את התיק. בהמשך הוא נכנס לחשבון הפייסבוק שלה והחל להתכתב בשמה עם מכריה. כשעה לאחר מכן הוא נכנס לחשבון האינסטגרם והעלה תמונות עירום שלה שנשמרו בטלפון הנייד.

 

יום למחרת, לאחר שאתחל את המכשיר, מכר אבו עצא את הטלפון לנער מתל שבע תמורת 900 שקלים.

אבו עצא בבית המשפט (ארכיון) (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
אבו עצא בבית המשפט (ארכיון)(צילום: הרצל יוסף)

 

אבו עצא הואשם גם בנסיעה פרועה בעת מעצרו, שבמהלכה התנגש בניידות משטרה. בנוסף ייחסה לו הפרקליטות השמדת ראיות.

 

הנאשם הכחיש כי פרץ לרכב של פרי, גנב את תיקה והפיץ את תמונותיה. במהלך המשפט טען אבו עצא כי ביום שבו נגנב תיקה של השדרנית הוא הלווה לאחיו את רכבו והוא עצמו נשאר בבית.

 

בעדותו בבית המשפט אמר הנאשם בהתייחסו להפצת התמונות האינטימיות של פרי כי "זה לא מקובל עליי, אצלנו זה בושה". כשנשאל במשפט אם פרסם את התמונות, השיב אבו עצא: "בחיים לא היה דבר כזה, אני אפילו בטלפונים לא יודע להתעסק, בטכנולוגיה וואלה לא יודע. אני חי עם הכבשים מילדות אני בחיים לא התעסקתי בטלפונים החדשים האלה, אפילו לא הלכתי לבית ספר. כל מה שאמרו, אני לא יודע איך הלבישו לי את זה אני, עד עכשיו לא מעכל איך הגעתי למעגל הזה".

 

אבו עצא אף העיד על עצמו כי אינו יודע קרוא וכתוב, למד בבית ספר רק עד כיתה ד' והוא אינו משתמש בפייסבוק או באינסטגרם.

 

השופט דניאל בן טולילה דחה את טענת ההגנה וציין כי הגרסאות של הנאשם והודעותיו במשטרה לא היו סבירות, עלו בהן סתירות והן היו חסרות קוהרנטיות ולא אמינות. השופט ציין כי טענתו שהוא אינו יודע קרוא וכתוב "קורסת" אל מול ריבוי הודעות הטקסט המצויות באחד הטלפונים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף, ראובן כהן
שרון פרי והנאשם אבו עצא
צילום: הרצל יוסף, ראובן כהן
מומלצים