שתף קטע נבחר

רה"מ נאמה כהולוגרמה

ג'סינדה ארדרן מניו זילנד נמצאת בהיריון מתקדם ולא יכלה להגיע לוועידת טכנולוגיה. את דברי הפתיחה נשאה דמותה המוקרנת - ואז התפוגגה

ראש ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן נמנעת בימים אלה מנסיעות ארוכות. היא נמצאת בהיריון מתקדם וצפויה ללדת בחודש הבא, ואולי לכן גם לא יכלה להגיע לאירוע הפתיחה של ועידת הטכנולוגיה Techweek, המצוינת בניו זילנד ביותר מ-500 אירועים ברחבי המדינה.

 

אבל ניו זילנד, ארץ של חדשנות וקדמה, מצאה דרך מקורית לגרום לנכבדים שהגיעו לאירוע החשוב להרגיש שהפוליטיקאית הבכירה ביותר בארצם נמצאת מולם: באירוע הפתיחה נשאה ארדרן נאום כהולוגרמה – דמותה הוקרנה על הבמה, צעדה קדימה ואחורה, נשאה דברים ואז נעלמה כלא הייתה.

 

"הבוקר באתי אליכם כהולוגרמה", אמרה ארדרן בנאומה, "ובהתחשב בנסיבות של השבוע הזה זה נראה הולם. תמיד היינו מדינה של חדשנים".

ראש ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן נאמה כ הולוגרמה ()
כאילו כאן. דמותה של ארדרן מוצגת על הבמה

ראש ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן נאמה כ הולוגרמה ()
ואז רה"מ התפוגגה. ארדרן נעלמת מהבמה

הולוגרמות מוכרות יותר מסרטי מדע בדיוני או ממופעים גדולים שבהם מבקשים הבמאים להציג על הבמה אומנים שכבר הלכו לעולמם. בשנים האחרונות החלו גם פוליטיקאים הרוצים להפגין את חדשנות ארצם להשתמש בטכנולוגיה הזו, ולארדרן קדמו נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן וראש ממשלת הודו נרדרה מודי.

 

בינואר השנה הודיעה ארדרן לניו זילנדים דרך חשבונות האינסטגרם והטוויטר שלה כי היא בהיריון. היא ציינה כי הילד הראשון שלה ושל בן זוגה קלארק גייפורד צפוי להיוולד באמצע יוני.

 

ארדרן, בת 37, נבחרה לראש הממשלה באמצע השנה שעברה. את העובדה שתהיה ראש הממשלה גילתה דרך הטלוויזיה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ר"מ ניו זילנד. "תמיד היינו חדשנים"
מומלצים