שתף קטע נבחר

הורים תובעים את בן ה-30: "צא מהבית"

ההורים המיואשים של מייקל רוטונדו ניסו כבר הכול, אבל בנם לא רוצה לעזוב את הבית בניו יורק. אחרי שמכתבי הפינוי לא עזרו הם הגישו תביעה נגדו: "אתה חייב לעבור לגור לבד ולמצוא עבודה"

הוריו של גבר בן 30 מניו יורק נקטו בצעד דרסטי כדי לגרום לו לעזוב סוף סוף את הבית: הם תבעו אותו.

 

בתביעה שהגישו הוריו של מייקל רוטונדו נכתב שהוא לא משלם שכר דירה, לא עוזר במטלות הבית ומסרב לקבל מהם כסף כדי שיעבור לגור לבד. למרות חמישה מכתבי פינוי אומרים ההורים כריסטינה ומרק שבנם עדיין מסרב לעזוב. מייקל טוען שלא קיבל התראה מראש על פינוי, ולפי החוק הוא רשאי להישאר בבית הוריו.

אילוס גבר שוכב על מיטה  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

ב-BBC נכתב שהוריו של מייקל תבעו ב-7 במאי את בנם בבית המשפט העליון במחוז אונונדגה, ליד סירקיוז בניו יורק. הם הגישו את התביעה אחרי חודשים שבהם ניסו ללא הצלחה לשכנע את בנם לעזוב. עורך הדין אנטוני אדורנטה אמר לעיתון מקומי שהזוג לא יודע מה עוד הוא צריך לעשות כדי שמייקל יעזוב סוף סוף את הבית.

 

"החלטנו שאתה חייב לעזוב את הבית הזה מיד", כתבו ההורים במכתב הראשון למייקל, ב-2 בפברואר. כשמייקל התעלם מהמכתב הזה ההורים ניסחו מכתב פינוי בעזרת עורך דין, שעליו חתמה כריסטינה ב-13 בפברואר. "אם לא תעזוב עד 15 במרס נפתח בהליך משפטי".

 

לאחר מכן הציעו ההורים לבנם 1,100 דולר כדי שיעזוב – ולא חסכו מביקורת על התנהלותו בשנים האחרונות. "יש עבודות שזמינות אפילו למי שיש לו היסטוריה דלה כל כך של עבודה כמוך. תמצא עבודה - אתה חייב לעבוד!", כתבו ההורים. 

 

עד ה-30 במרס כבר הבינו ההורים שאין לבנם כוונה ללכת לשום מקום. באפריל הם פנו לבית המשפט המקומי כדי לראות אם יוכלו לפנות את בנם. אך נאמר להם שמכיוון שמייקל הוא בן משפחה, רק שופט בבית המשפט העליון יוכל לפנות אותו.

 

לפי אתר חדשות מקומי מייקל אמר שהתביעה שהגישו הוריו בבית המשפט היא "פעולת תגמול", וביקש מבית המשפט לדחות את בקשת הפינוי. בהמשך החודש, לקראת יום הולדתו ה-31 של מייקל, יגיעו השלושה לדיון בבית המשפט העליון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
"אתה חייב לעבוד!", כתבו ההורים
צילום: shutterstock
מומלצים