שתף קטע נבחר

תיעוד: נהגי אוטובוס בירושלים מבצעים עבירות מסכנות חיים

שלושה נהגים תועדו חוצים צמתים בירושלים באור אדום במסגרת מבצע מיוחד של המשטרה. השוטרים הסמויים תיעדו גם שישה נהגים שלא נתנו זכות קדימה להולכי רגל ונהגים נוספים שסטו מהנתיב, הפריעו לתנועה והשתמשו בנייד בזמן הנסיעה. צפו בתיעוד

אגף התנועה של המשטרה ערך ביום חמישי שעבר מבצע מיוחד לבדיקת נהגי אוטובוסים ציבוריים באזור ירושלים. 45 נהגים נבדקו, מחציתם קיבלו דוחות על עבירות תנועה. בין היתר: כמה מהנהגים חצו צומת באור אדום, חלקם השתמשו בטלפון הנייד בזמן הנהיגה וחלקם סטו מהנתיב. צפו בתיעוד המבצע:

 
 

ביום חמישי שעבר עלו שוטרים סמויים עם מצלמות נסתרות על אוטובוסים באזור ירושלים במטרה לבדוק אם הוא מבצע עבירות תנועה. השוטרים עלו כנוסעים תמימים והתמקמו בנקודות תצפית שאפשרו למצלמה לקלוט את הנהג.

 

במהלך המבצע נבדקו נהגים ב-45 אוטובוסים של חברות התחבורה הציבורית השונות והתוצאות מדאיגות. 24 נהגים, יותר ממחצית הנבדקים, קיבלו דו"ח על עבירות תנועה. שלושה נהגים תועדו חוצים צומת באור אדום, שישה נהגים לא נתנו זכות קדימה להולכי רגל ושלושה נוספים הפריעו לתנועה.

אלט אכיפת המשטרה נגד עבירות תנועה של נהגי אוטובוסים (צילום: דוברות המשטרה)
שלושה נהגים תועדו חוצים צומת באור אדום(צילום: דוברות המשטרה)

אלט אכיפת המשטרה נגד עבירות תנועה של נהגי אוטובוסים (צילום: דוברות המשטרה)
כמה נהגים תועדו משתמשים בטלפון הנייד בזמן הנסיעה(צילום: דוברות המשטרה)

ארבעה נהגים אחרים תועדו נוהגים ללא חגורת בטיחות, שניים אחרים השתמשו בטלפון הנייד בזמן הנסיעה ושניים נוספים סטו מהנתיב. נהג אחד קיבל דו"ח על אי נסיעה עם טכנוגרף ולאחר דו"ח על אי שמירה על הימין.

 

באגף התנועה אמרו כי מטרת המבצע הייתה להבטיח את ביטחון ציבור הנוסעים ולהרתיע את הנהגים מלבצע עבירות תנועה. כמו כן נמסר כי האגף ימשיך לבדוק בנחישות כל העת ובאפס סובלנות נהגי אוטובוסים שיבצעו עבירות תנועה "מכיוון שלהם יש אחריות גדולה על הנוסעים המבקשים להגיע למחוז חפצם בשלום".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
אוטובוס חוצה צומת באור אדום
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים