שתף קטע נבחר

החשוד ברצח היהלומן הודה ושחזר, אבל איפה האקדח?

יאיר בנימינוב שהודה ברצח היהלומן בוריס בוטרשוילי, שחזר את המעשה וגם הוביל את החוקרים לזירה. אולם אין לו הסבר להיעלמותם של האקדח ששימש אותו ושל תיק הנרצח. במשפחה חוששים כי אולי הוא מסייע לשותף לפשע

 

הנעדר בוריס בוטרשוילי ()
בוריס בוטרשוילי. נרצח ביער
 

על פניו נראה שהרצח של היהלומן בוריס בוטרשוילי מלוד פוענח בצורה מהירה על ידי צח"מ שפלה, שהגיעו אל החשוד במעשה, יאיר בנימינוב, שעה לאחר שהוגשה התלונה. אחרי 24 שעות של חקירה מאומצת ותרגילי חקירה הוא אף הודה במעשה, הוביל את החוקרים אל הגופה ואף שחזר את הרצח. ואולם הוא לא הצביע על מיקומו של האקדח שבו ירה ביהלומן, וגם לא ברור היכן תיק היהלומים שנשא עמו.

 

כבר שלושה ימים שיחידות הכלבנים המיוחדות של המשטרה, שכלביה מיומנים במציאת כלי נשק ואמצעי לחימה, מסתובבים ביער ומחפשים את כלי הנשק שעל פי עדותו של החשוד הושלך באזור לאחר הרצח. אולם עד כה הוא טרם נמצא.


 

 

 יאיר בנימינוב (צילום: שאול גולן)
יאיר בנימינוב. הודה ושחזר(צילום: שאול גולן)

הזירה ביער מודיעין שבה אותרה גופת הנעדר בוריס בוטרשוילי (צילום : דוברות המשטרה)
הזירה ביער מודיעין שבה אותרה גופתו של בוטרשוילי(צילום : דוברות המשטרה)

הנעדר בוריס בוטרשוילי ()
בוטרשוילי כפי שנצפה בבוקר יום הרצח ותיק בידו

 

מבחינת המשטרה, אין ספק כי החשוד שבידם הוא זה שביצע את מעשה הרצח של בוטשרשוילי, אב לארבעה מלוד שיצא ביום רביעי שעבר מביתו ולא שב. העובדה שבנימינוב היה האחרון שנפגש עם המנוח בשעות הבוקר, ורכבו השרוף של בוטרשוילי שנמצא במרכז לוד, סימנו אותו מלכתחילה כחשוד מרכזי.

 

במשטרה מעריכים כי חובות כספיים הם שהובילו את בנימינוב לבצע את המעשה. מיום רביעי בשעות הערב חקרו אותו במשטרה ורק ביום חמישי לפנות בוקר הוא נשבר והוביל את החוקרים ליער מודיעין, למקום שבו קבר את גופתו של בוטרשוילי תחת ענפי עצים ואבנים. "רק מי שהיה נוכח בזמן הרצח יכול היה לדעת שהגופה שם", אמרו חוקרי המשטרה.

 

אלא שלצד הביטחון הזה מתעוררות השאלות והספקות, מה מסתיר החשוד? כיצד אינו יודע מה עשה באקדח? לאן נעלם תיק היד של בוטרשוילי שעמו יצא מהבית? והשאלה החשובה מכל שאין עליה עדיין תשובה – מה המניע?

 

כל הנעלמים האלה העלו השערות גם על ידי כמה מבני משפחת המנוח, כי בנימינוב לא פעל לבדו, וייתכן כי הוא מגונן על שותף למעשה. אלא שבמשטרה נכון לעכשיו, מבדיקות סיגנטיות ומחקרי תקשורת, עולה כי היחיד שהיה ליד בוטרשוילי ביום הרצח היה רק בנימינוב. "סיפור לא פשוט, אבל אנחנו מאמינים שנצליח לפתור את כל התשובות בסוף", אמרו במשטרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאול גולן
יאיר בנימינוב
צילום: שאול גולן
מומלצים