שתף קטע נבחר

עיתונאי מארגנטינה: "השחקנים התחילו לפחד מהאיומים"

מרטין אאולי מהעיתון "ole" טען שאחרי ההפגנה הפרו-פלסטינית מחוץ לאימון הנבחרת הפלסטינית, הצביעו השחקנים נגד נסיעה לישראל: "לא תעזור התערבות של פוליטיקאים"

  

 

גם חלקים בתקשורת הספורט בבואנוס איירס לא הייתה מוכנה להודעה על ביטול משחק הכדורגל בין נבחרות ישראל וארגנטינה בירושלים. "אנחנו מופתעים מאוד מהשעיית המשחק בעיקר כי הנבחרת חייבת משחקי הכנה כדי להגיע בכושר טוב למונדיאל", אמר הבוקר (יום ד') כתב עיתון "ole" הארגנטינאי מרטין אאולי בשיחה עם ynet.

 

לדבריו, "בארגנטינה מבינים את הבעייתיות שנוצרה סביב המשחק בירושלים, וקיבלו רמז לזה עם כל מה שקרה בשעות האחרונות ברחובות ברצלונה, שם שוהה הנבחרת כרגע ושם הפגינו גורמים פרו-פלסטינים נגד המשחק".

הפגנה פרו-פלסטינים מחוץ לאימון של נבחרת ארגנטינה בכדורגל בברצלונה (צילום: רויטרס)
הפגנה פרו-פלסטינית מחוץ לאימון של נבחרת ארגנטינה בברצלונה(צילום: רויטרס)

הפגנה פרו-פלסטינים מחוץ לאימון של נבחרת ארגנטינה בכדורגל בברצלונה (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)
 

אאולי טוען שהתקשורת בארגנטינה הדגישה בימים האחרונים את שאלת המשחק בירושלים: "זה לא סוד שהשחקנים שלנו רצו לשחק בחיפה והבעיה הייתה המעבר לירושלים. ממה שאני מבין השחקנים התחילו לפחד בשעות האחרונות וקיבלו איומים. הם ראו כמו כולנו איך שרפו את החולצה של מסי ולבסוף נערכה הצבעה שבה הוחלט לא להגיע לישראל. אם השחקנים הצביעו, זו תהיה בעיה לשוב ממנה, לא משנה כמה פוליטיקאים משני הצדדים ינסו להתערב".

 

לפני השיחה הכין אאולי כתבה שעסקה בניסיונות של ראשי ההתאחדות לכדורגל הארגנטינית למצוא יריבת אימון אחרת למשחק בברצלונה מחר: "הנטייה כרגע היא לשחק מול נבחרת כוכבים קטאלונים. כחובב ספורט וככתב כדורגל אני חייב לומר שמשחק מול נבחרת ישראל בטח היה יותר יעיל להכנות של ארגנטינה, כי פה מדובר בלשחק מול נבחרת ופה מול אסופה של כוכבים.

 

"האוהדים שלנו חושבים כרגע על איסלנד, היריבה הראשונה שלנו במונדיאל, ולא על שום דבר אחר. אם להיות כנה, כאיש כדורגל, ציפיתי שמלכתחילה היריבות שלנו לקראת המונדיאל יהיו נבחרות שישחקו שם, ולא האיטי וישראל. אני חושב שהתאחדות טעו בקטע הזה וביטול המשחק המסתמן מול ישראל לצערי לא ישנה את העובדה הזו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
הפגננה פרו פלסטינית ליד אימון ארגנטינה בברצלונה
צילום: רויטרס
מומלצים