שתף קטע נבחר

"ה-1,500 דונם שנשרפו זה יותר מבאס ממסי"

שני אוטובוסים של חברי אור הנר היו אמורים להגיע למשחק הכדורגל בין נבחרות ישראל וארגנטינה בשבת. אריאל שגרמן, תושב הקיבוץ ואוהד ארגנטינה: "מסי לא אשם, אחרי הסרטונים האלה עם הדם על החולצות"

 

 

 

תושבי קיבוץ אור הנר בעוטף עזה סובלים בתקופה האחרונה כמו יישובים רבים באזור מעפיפוני תבערה ומהרקטות שמשוגרות לעיתים מרצועת עזה. הם חשבו שבמוצאי שבת הקרובה יוכלו לקחת פסק זמן מהמציאות הקשה וליהנות  ממשחק הכדורגל בין נבחרות ישראל וארגנטינה. אתמול בלילה הם התבשרו לאכזבתם כי המשחק בוטל.

 

"האמת שה-1,500 דונם שלנו שנשרפו לפני יומיים זה יותר מבאס. על מסי גם מבאס, אבל הוא לא אשם", אומר אריאל שגרמן מקיבוץ אור הנר, אוהד נבחרת ארגנטינה. "כבר אתמול בערב המשפחה שלי בארגנטינה שלחה לי הודעות שאין משחק, עוד לפני שפה זה יצא אפילו בטלוויזיה, ואז עדכנו בסמסים את כל החבר'ה בקיבוץ. היינו צריכים להגיע למשחק בשני אוטובוסים, מה להגיד, זה מבאס ממש". 

 

הם התכופפו מול הטרור?

"כנראה שכן, לפי מה שאומרים אחרי כל הסרטונים האלה שהסתובבו מול מסי עם הדם על החולצות הארגנטינאיות, מסי פחד ואמר שהוא לא רוצה להגיע",

 

על המציאות הביטחונית בעוטף עזה אומר שגרמן "זה לא קל. התחלנו ב-2003 עם קסאמים, טפטופים, אף אחד לא דיבר על זה, ועכשיו כבר כמה זמן אנחנו מתמודדים עם העפיפונים האלה, נשרפו מעל 10 אלף דונם בכל המועצה האזורית שער הנגב. אולי בגלל שלא היה הרוג אז הממשלה מסתכלת על משהו אחר, אם מסי מגיע לא מגיע, ונתניהו מתקשר לנשיא הארגנטינאי".

 

מה אתם מצפים שהממשלה תעשה?

"הציפיות שלי כאזרח במדינת ישראל זה רק לחיות בשקט, בשלום, אני לא פוליטיקאי, אני לא יודע מה זה מו"מ, אני יודע שאני רוצה לגדל את הילדים ואת הנכדים שלי בשלום, שלא יהיו דברים כאלו של שריפות כמו שאתמול הייתה במכללת ספיר, ולא בקיבוץ מול הבית שלי, מה צריך לעשות? בגלל זה אנחנו מצביעים כל ארבע שנים".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילומים: getty images, רויטרס
מסי. "הוא פחד"
צילומים: getty images, רויטרס
מומלצים