שתף קטע נבחר

טראמפ נגד התקשורת: "כתבתם שמלניה גוססת, זה חולני"

הנשיא כועס על העיתונאים שתהו לאן נעלמה רעייתו בשבועות האחרונים: "אמרו שהיא גוססת, עברה מתיחת פנים ועזבה אותי. שלומה טוב מאוד!"

דונלד טראמפ תקף אחר הצהריים (יום ד') את כלי התקשורת שתהו לאן נעלמה רעייתו מלניה בשבועות האחרונים. טראמפ כתב בטוויטר שהסיקור התקשורתי היה "כל כך לא הוגן ומרושע", והאשים את העיתונאים ב"נרטיב חולני".

 

 

מלניה טראמפ בהופעה ראשונה זה 24 יום ()
מלניה בהופעה פומבית ראשונה אחרי 24 ימים

אתמול הגיעה הגברת הראשונה לטקס לכבוד משפחות שכולות בבית הלבן - הופעה פומבית ראשונה אחרי 24 ימים. בחודש שעבר התאוששה טראמפ מניתוח בכליות, והייתה חמישה ימים בבית החולים.

 

נשיא ארה"ב כתב בטוויטר שבמהלך תקופת ההחלמה של רעייתו, כתבה עליה "תקשורת הפייק ניוז" כל שקר אפשרי. "הם דיווחו הכול, מגסיסה למתיחת פנים, פרידה מהבית הלבן (וממני), מעבר לניו יורק או וירג'יניה ועד התעללות".

דונלד טראמפ מלניה טראמפ עם אמריקנים ששוחררו מ צפון קוריאה (צילום: AP)
(צילום: AP)
  

"הכול שקרים. שלומה טוב מאוד!", אמר טראמפ. "ארבעה כתבים ראו את מלניה בשבוע שעבר הולכת בשמחה לפגישה. הם מעולם לא דיווחו על זה בגלל שזה היה פוגע בנרטיב החולני שהיא חיה באזור מבודד מהעולם, שהיא הייתה מאוד חולה או מה שזה לא יהיה. פייק ניוז זה דבר רע מאוד!", אמר הנשיא.

 

הגברת הראשונה תתלווה היום לנשיא האמריקני בביקור במטה הסוכנות הפדראלית לטיפול במצבי חירום. זו תהיה ההופעה הפומבית הראשונה שלה מחוץ לבית הלבן מאז 10 במאי. בסוף השבוע יגיע טראמפ לכינוס מדינות ה-G7 בקנדה. מלניה לא תצטרף אליו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים