שתף קטע נבחר

תיעוד דרמטי מברזיל: תינוקת נקברה וחולצה בחיים לאחר 7 שעות

לפי הרשויות במדינה, התינוקת נקברה בחיים על ידי משפחתה, חברת שבט ילידים מקומי. הסבתא-רבתא של התינוקת נעצרה והמשטרה חושדת בניסיון רצח. סרטון שפרסמה המשטרה מתעד את רגעי החילוץ הדרמטיים

תינוקת בת יומה, בת לשבט ילידים בברזיל, חולצה בחיים - שבע שעות לאחר שנקברה על ידי משפחתה. כך מסרו שלשום (ה') הרשויות במדינה. צפו בסרטון החילוץ הדרמטי שפרסמה המשטרה המקומית.

 

 

התינוקת חולצה לאחר שהתקבל דיווח של אחות על המקרה המזעזע. נמסר כי היא נקברה לאחר לידתה ביום שלישי בפארק הלאומי קסינגו שבמדינת מאטו גרוסו. המדינה מהווה בית לשבטי ילידים רבים בברזיל.

 

בסרטון שפרסמה המשטרה מפעולות החילוץ נראים השוטרים חופרים ומוציאים את התינוקת מבור קטן, שנחפר לפי הרשויות בחצר האחורית של בית. בסרטון ניתן לראות כי חבל הטבור עדיין מחובר אל התינוקת.

התינוקת ששרדה נגד כל הסיכויים (צילום: AFP)
התינוקת ששרדה כנגד כל הסיכויים(צילום: AFP)

התובע במדינה, פאולו רוברטו דו פראדו, אמר כי הסבתא-רבתא של התינוקת, בת 57 משבט הטמאיוקה, נעצרה. "אנו חוקרים אם היה מדובר בניסיון לרצח או שהיא חשבה שהתינוקת הייתה מתה", אמר לסוכנות הידיעות AFP. ב"אינדיפנדנט" הבריטי דווח כי גם אימה בת ה-15 של התינוקת וסבתה עוכבו - אך שוחררו בהמשך.

 

דו פראדו הוסיף כי למרות שנקברה במשך שבע שעות מתחת לאדמה - מצב התינוקת טוב. היא הובאה לעיר קויאבה, בירת מדינת מאטו גרוסו והושמה ביחידת טיפול נמרץ לפגים ויילודים.

 

החוקרים תשאלו את משפחת התינוקת וציינו כי לקחו בכך חלק אנתרופולוג, פסיכולוג ונציג של הגוף הממשלתי האחראי על נושאים שקשורים לילידים במדינה. דו פראדו הסביר כי הם רצו לבחון אם היו "סוגיות אנתרופולוגיות" שקשורות למנהגי הילידים.

 

המשפחה טענה בפני המשטרה כי התינוקת נפלה על ראשה, לאחר שאימה ילדה אותה בשירותים. עם זאת, המשטרה מסרה כי היא חושדת בטיוח מצידם. "מכיוון שהאב מסרב להכיר בבתו והאם היא רק בת 15, אנו חושדים כי הם ניסו להרוג את התינוקת", נמסר. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים