שתף קטע נבחר

ארבעה רעולי פנים פצעו נהג אוטובוס וניפצו שמשות בתל שבע

נמשך גל האלימות בנגב: ארבעה רעולי פנים חסמו את דרכו של נהג אוטובוס "מטרופולין" אמש בתל שבע, וניפצו את שמשות האוטובוס עם גרזנים. הנהג הצליח להימלט אך נפגע משברי הזכוכיות ונזקק לתפרים בבית החולים. המשטרה: פועלים לאיתור התוקפים

  

 

 

ארבעה רעולי פנים תקפו אמש (יום ד') נהג אוטובוס בקו 10 של "מטרופולין" בתל שבע. הנהג הותקף אחרי שסיים את נסיעתו בקו מבאר שבע לתל שבע והוריד את אחרון הנוסעים. רכב פרטי חסם אותו וממנו יצאו ארבעה תוקפים עם אלות וגרזנים, שניפצו את שמשות האוטובוס. הנהג נפגע משברי הזכוכיות ונזקק לתפרים בבית החולים סורוקה.

 

אלימות בקו 10 מטרופולין (צילום: דוברות מטרופולין)
שמשות האוטובוס והדלת נופצו(צילום: דוברות מטרופולין)

אחרי שהותקף הצליח הנהג להימלט מהמקום עם האוטובוס ונסע לכיוון באר שבע, תוך שהוא מודיע למנהל התחנה על המתרחש. על אף שפגע במכוניתם במהלך מנוסתו, חלק מהתוקפים הצליחו לרדוף אחריו לזמן מה כשהם רכובים על אופנועים. כשהגיע לבאר שבע, חבר למנהל התחנה והשניים נסעו לבית החולים סורוקה, שם טופל הנהג במהלך הלילה, בעיקר בגלל החתכים שספג מניפוץ שמשות האוטובוס.

 

המשטרה המקומית פתחה בחקירת האירוע וגבתה עדות מהנהג במהלך הלילה. ממשטרת ישראל נמסר כי היא רואה בחומרה רבה את האירוע ותפעל לאיתור המבצעים ולמיצוי הדין עימם.

 

הנהג שהותקף סיפר: "הורדתי את כל האנשים ובדרך חזרה איזה רכב פרטי עקף את האוטובוס ועצר 20 מטר לפניי. אני התקדמתי, עצרתי מאחוריו. מהרכב יצאו ארבעה אנשים במסכות עם גרזנים והתחילו לשבור את האוטובוס. כשאני הבנתי שעוד שנייה הם יפתחו את הדלת וייכנסו לאוטובוס עם הגרזנים, נתתי גז, דפקתי את האוטו שלהם ויצאתי מתל שבע".

 

הוא הוסיף כי "כמעט כל הדרך עד באר שבע נסעו כמה אנשים עם אופנוע ועשו לי סימנים שאני אעצור, אני לא עצרתי והגעתי ישר לתחנה מרכזית. הייתי פצוע מהזכוכיות ובתחנה המרכזית הזמינו אמבולנס ומשטרה".

אלימות בקו 10 מטרופולין (צילום: דוברות מטרופולין)
שברי זכוכית התפזרו באוטובוס(צילום: דוברות מטרופולין)

אלימות בקו 10 מטרופולין (צילום: דוברות מטרופולין)
(צילום: דוברות מטרופולין)

אלימות בקו 10 מטרופולין (צילום: דוברות מטרופולין)
(צילום: דוברות מטרופולין)
  

זו לא הפעם הראשונה שבה נהגי אוטובוס נתקלים באלימות בחודש האחרון. ביום שני הבא תתקיים הפגנה של ארגון נהגי האוטובוס בישראל וההסתדרות הלאומית בגין תקיפות אלו אל מול קריית הממשלה.

 

מנכ"ל "מטרופולין", אילן קרני, אמר הבוקר ל-ynet: "מדובר באירוע חמור ביותר, שמגיע אחרי כמה אירועי רגימת אבנים שמבחינתנו הם אירועי פח"ע לכל דבר. התרענו בפני המשטרה על הסכנה במקרים כאלה, שקורים בתדירות גבוהה בעיקר באזור היישובים הבדואיים בנגב. לצערנו, הפעם זה הסתיים גם בפגיעות גופניות לנהג, שמאושפז כעת בסורוקה".

 

בחודשים האחרונים היו כמה מקרי אלימות בדרום. בחודש אפריל הופץ סרטון ברשתות החברתיות שהציג תקיפה של נהג רכב בצומת אוהלים שבנגב. בצילום נראה ג'יפ ומאחוריו מכונית אחרת. לפתע, שניים מיושבי הג'יפ - אחד מהם רעול פנים - מגיעים לרכב הפרטי כשהאחרון נושא מוט ברזל וחברו בועט באחת הדלתות. ככל הנראה, מדובר בסכסוך בין שתי משפחות מהפזורה הבדואית.

 

כמה ימים לפני כן תועדו צעירים רעולי פנים כשהם יורים באוויר לאור יום בכביש ראשי בנגב. הירי נעשה במסגרת חגיגות חתונה בפזורה הבדואית. המשטרה עיכבה  לחקירה שני חשודים, אב ובנו מפזורת רמת חובב,  וגם החתן נעצר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות מטרופולין
שמשות האוטובוס נופצו
צילום: דוברות מטרופולין
מומלצים