שתף קטע נבחר

יממה של טירוף: רצח את אם חברתו כשהבת שמעה מוזיקה בחדר הסמוך

הותר לפרסום: פאדיה קדיס מיפו נרצחה לפי החשד בידי החבר של בתה טרייסי, כי התנגדה לקשר ביניהם. כשהוא דקר - היא שמעה מוזיקה בחדר ליד. לאחר הרצח הם הזמינו פיצה לבית, על חשבון האם, והשאירו את הגופה במקלחת. הבת שלחה הודעות מהטלפון של הנרצחת: "אני אצל חברה". פרטים מחקירת הזוועה

 

 

 

חנק ורצח בדקירות סכין, העלה את הגופה לקומה השלישית בבית ושלח מסרונים מהטלפון של הנרצחת כדי להרוויח זמן. כשלוש שעות לאחר מציאת הגופה של פאדיה קדיס בביתה ביפו, לצוות החקירה המיוחד של מרחב יפתח הייתה את התמונה המלאה על הזוועה שהתרחשה בבית המפואר: החשודים כבר היו בידיהם: הבת טרייסי ובן זוגה אמיר מרמש. המניע לרצח: רצונה של האם להפריד בין השניים. מהחקירה עולה כי לרצח קדם תכנון לפרטי פרטים של הבת ובן זוגה. בתחילה הכחיש החשוד כל קשר למעשה וטען כי הנרצחת תקפה אותו. מפקד מרחב יפתח, נצ"מ דוד פילו, הורה על הקמת צוות חקירה מיוחד, שהצליח לקשור את החשוד למעשה. בדיון שנערך היום (ד') בבית משפט השלום בתל-אביב ביקש עו"ד מחמוד נעאמנה, המייצג את הבת, לצמצם את ימי החקירה: "היא במצב קשה הן מבחינה נפשית והן מהבחינה הפיזית". מעצרה הוארך עד יום ראשון.

 

"כמעט יממה של טירוף", כך מגדירים במשטרה את פרק הזמן מהרגע שבו נרצחה קדיס, ועד למציאת גופתה. על פי החקירה, בעת שבן זוגה ביצע את הרצח, הבת טרייסי הייתה בחדר עם אוזניות ושמעה מוזיקה. מה שהדהים את החוקרים היה מה שקרה לאחר הרצח, ולאחר שגופת האם כבר הייתה מוטלת בבית. השניים היו בטוחים שהעובדה שאיש לא גר בבית, תאפשר להם להיפטר בשלב מאוחר יותר מהגופה. אולם המהלך הזה לא יצא אל הפועל.

 

על פי הממצאים שנאספו בזירה והשחזור שביצע החשוד המרכזי במעשה, עולה כי מרמש הגיע לביתה של חברתו בשעה 02:00. קדמו לכך ויכוחים נוקבים בין טרייסי לאמה - שהתנגדה, כאמור, ל"קשר המפוקפק", כלשונה. טרייסי לא הסכימה לוותר על הקשר ורטנה פעם אחר פעם בפני בן זוגה על ההתנהגות של האם פאדיה. "היא למעשה חיממה אותו", מספרים במשטרה.

 

פאדיה קאדיס וטרייסי קאדיס ()
פאדיה קאדיס ובתה טרייסי, החשודה ברצח

 

הבת  טרייסי קאדיס יחד עם בן הזוג אמיר מרמש (מתוך עמוד הפייסבוק של
טרייסי קאדיס יחד עם בן הזוג אמיר מרמש(מתוך עמוד הפייסבוק של "חדשות יפו")

הארכת מעצר לחשוד ברצח פאדיה קאדיס (צילום: יריב כץ)
בית משפחת קדיס ביפו(צילום: יריב כץ)

 

באותו לילה הגיע מרמש לבית המשפחה, ולאחר ששהה בחדרה של טרייסי הוא יצא משם כשהוא לוקח איתו צעיף. טרייסי קדיס סיפרה אחר כך שהיא הייתה עם אוזניות ושמעה מוסיקה, ולא שום דבר אחר. מרמש היה נחוש. הוא ניגש לחדרה של קדיס, שם ככל הנראה חנק אותה, ואז על פי החשד העלה אותה לקומה השלישית - שם דקר אותה מספר רב של דקירות. בסביבות השעה 05:00, לאחר שווידא על-פי החשד את ההריגה - חזר מרמש לחדרה של טרייסי עם הסכין מגואלת בדם אמה והניח אותה על השולחן בחדר. "זהו, הכול נגמר", אמר לה.

 

בעדותה במשטרה סיפרה טרייסי שהבחינה באמה "מעולפת" בקומה השנייה, אבל היא לא חשבה שקרה לה משהו שמצריך הגשת עזרה. טרייסי ומרמש נשארו בבית עוד שעות ארוכות, ומצלמות האבטחה הראו שרק בשעה 11:00 הם יצאו מהבית, ומרמש הקפיץ את טרייסי ללימודים בבית הספר שבו היא לומדת. 

 

בכל אותה עת, ועל מנת שבני המשפחה לא יחשדו שקרה משהו, המשיכה הבת להשתמש בטלפון שלקחה מקדיס. היא שלחה הודעות וואטסאפ בקבוצה המשפחתית. "אני אצל חברה". מאוחר יותר אף נשלחה הודעה מהטלפון של הנרצחת שבה היא מבקשת להגן על בן הזוג של בתה: "אל תפגעו באמיר".

 

 

תומר נווה (צילום: עמית הובר)
עו"ד תומר נווה(צילום: עמית הובר)

 

נעא מנה מחמוד  (צילום: רועי רובינשטיין )
עו"ד מחמוד נעאמנה(צילום: רועי רובינשטיין )

 

למחרת הרצח הזמין החשוד פיצה לו ולבתה של הנרצחת. את הכסף על הארוחה הם שילמו מכספי האם שלקחו.

 

את הדיווח על ההיעדרות של קדיס מסרה טרייסי כאשר חזרה לביתה לקראת 16:00 אחר הצהריים, וסיפרה בטלפון שהיא לא יודעת היכן אמה. בכל אותה עת המשיך מרמש לבוא ולצאת מבית המשפחה, כאילו לא ביצע רצח מזוויע רק כמה שעות לפני כן. שעות מאוחר יותר, כאשר בני המשפחה התקשרו לקדיס ולא קיבלו ממנה תשובה אלא היא רק "הסתמסה" איתם, דבר שלא היה אופייני לה, הגיע אחיה של טרייסי לבית המשפחה בסביבות השעה 21:00. הוא הבחין במרמש כשהוא יוצא במהירות מהמקום, מיהר להכנס לבית, ואז כשעלה לקומה השלישית זיהה את גופת אימו שהייתה כבר ללא רוח חיים.

 

עו"ד תומר נווה, סניגורו של החשוד, אמר: "לאחר קבלת חומרי החקירה - נגיב בהתאם".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך עמוד הפייסבוק של "חדשות יפו"
פאדיה קדיס
מתוך עמוד הפייסבוק של "חדשות יפו"
מומלצים