שתף קטע נבחר

אין מקום, הא? התחזה לרה"מ והיתל במסעדה

משפחה רצתה להזמין מקום למסעדה ברוסיה ונענתה: "הכול תפוס". האב לא נכנע, התקשר שוב כ"ראש ממשלת מרוקו" – וזכה מיד ליחס VIP. בסוף השף ביקש חתימה ותמונה למזכרת

 

 

עשרות אלפי אוהדים מכל רחבי העולם מסתובבים בימים אלה ברחובות רוסיה ומועדדים את הנבחרות המשתתפות במונדיאל, ולבעלי העסקים הרוסים ניתנת הזדמנות להסביר פנים לתייר – ולגלות עולמות חדשים. במסע הגילוי הזה, נראה שלמסעדה רוסית אחת כדאי מאוד לשפר את מחלקת התחקירים.

התחזה ל ראש ממשלת מרוקו כדי לקבל מקום ב מסעדה רוסיה (צילום: youtube)
מעמד החתימה. כבוד במסעדה(צילום: youtube)

התחזה ל ראש ממשלת מרוקו כדי לקבל מקום ב מסעדה רוסיה (צילום: youtube)
(צילום: youtube)

בטוויטר נפוץ בימים האחרונים סרטון משעשע המתעד סעודת ערב לא שגרתית של משפחה אחת, כנראה ממרוקו, באחת ממסעדות רוסיה. לפי דיווח ב"דיילי מייל" הבריטי, לפני שהמשפחה הגיעה למסעדה התקשר האב כדי להזמין מקום, אך נענה שלא נותרו מקומות פנויים לערב זה. הוא לא ויתר, וכמה דקות אחר כך התקשר שוב – והפעם הציג את עצמו כראש ממשלת מרוקו, סעד א-דין עותמאני בן ה-62.

התחזה ל ראש ממשלת מרוקו כדי לקבל מקום ב מסעדה רוסיה (צילום: wikipedia)
גוגל היה עוזר? זה ראש ממשלת מרוקו. האמיתי(צילום: wikipedia)

התעלול הוכיח את עצמו. צוות המסעדה לא רק שדאג מיד למקום עבור האח"מ-לכאורה ובני משפחתו, אלא גם העניק להם שירות ברמה של מחלקה ראשונה. בתום הסעודה ניגש אליו השף בכבודו ובעצמו, ביקש ממנו לחתום על צלחת של המסעדה – ולהצטלם איתו כשהם לוחצים ידיים.

 

בחשבון טוויטר השייך לכאורה לבנו של האיש נכתב: "אבא שלי רצה להזמין מקום במסעדה ואמרו לו שהכול תפוס. אחרי כמה דקות הוא התקשר שוב וטען שהוא ראש ממשלת מרוקו. קיבלנו את השולחן הכי טוב במקום והשף ביקש ממנו לחתום על צלחת ולהצטלם איתו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: youtube
זה נגמר בלחיצת יד וחתימה
צילום: youtube
מומלצים