שתף קטע נבחר

הוחרמו עשרות אלפי שקלים ממשפחתו של המחבל שרצח במרכז הרב

שב"כ והמשטרה פשטו על בית משפחת המחבל שביצע את הפיגוע בישיבת מרכז הרב לפני כעשור. הכוחות חילטו 43 אלף שקלים שהיו במקום במזומן. המשטרה: "לא נאפשר תמיכה כספית או אחרת של ארגון טרור במשפחות מחבלים"

המשטרה פשטה הבוקר (ד') יחד עם השב"כ על בית משפחת המחבל שביצע את הפיגוע בישיבת מרכז הרב, במסגרת הפעילות נגד התמיכה הכלכלית בטרור הפלסטיני. הכוחות תפסו כ-43 אלף שקלים בכסף ישראלי ומטבע זר.

 

 

פעילות מודיעינית של המשטרה ושב"כ הצביעה על כך שמשפחת מחבל שמתגוררת במזרח ירושלים מקבלת כספים ומימון מחמאס כתמיכה על ביצוע פיגוע רצחני. הבוקר פשטו הכוחות על בית משפחת המחבל עלא הישאם חוסיין אבו דהיים, שביצע את הפיגוע בישיבת מרכז הרב בירושלים בשנת 2008 ורצח שמונה תלמידי ישיבה.

 

כוחות המשטרה שפשטו על הבית תפסו כסף מזומן בסך כולל של כ-43 אלף שקלים בכסף ישראלי ובכסף זר. הפעילות הבוקר היא נדבך נוסף במכלול הפעילות המתבצעת על ידי גופי הביטחון למניעה, סיכול ומעצר של גורמים המעורבים בפעילות טרור באופן ישיר ונגד אלו שמעודדים ותומכים במחבלים.

הכסף שנתפס בידי משפחת המחבל בירושלים (צילום: דוברות משטרה)
השלל שנתפס. 43 אלף שקלים במזומן(צילום: דוברות משטרה)

בשנת 2017 חילטה המשטרה באמצעות הצווים המנהליים סכום כולל של כ-300 אלף שקלים וכן רכבים ותכשיטים בבתים של יותר משבע משפחות שקיבלו תמיכה וסיוע מארגוני טרור.

 

במשטרה הדגישו כי "משטרת ישראל לא תאפשר תמיכה כספית או אחרת של ארגון טרור במשפחות מחבלים שביצעו פיגועי טרור קשים ורצחניים. מעורבות של תושבי ירושלים בפעילות כזו או אחרת הממומנת על ידי חמאס היא עבירה חמורה ומהווה ניסיון דריסת רגל של ארגון הטרור בתוך ירושלים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות משטרה
השלל שנתפס
צילום: דוברות משטרה
מומלצים