שתף קטע נבחר

ישראלי בן 29 נהרג בתאונת דרכים בהודו

הצעיר, תושב קיבוץ מרחביה, נהרג בתאונת אופנוע בכביש שבין קולו למנאלי שבתת-היבשת. הודעה נמסרה למשפחתו. משרד החוץ מסייע בהעברת גופתו לקבורה בישראל

 

עמק ספיטי  (צילום: shutterstock)
ארכיון(צילום: shutterstock)

אזרח ישראלי בן 29 מקיבוץ מרחביה נהרג היום (ה') בתאונת דרכים בהודו. הודעה נמסרה למשפחתו. לפי הפרטים הידועים, התאונה התרחשה בכביש שבין קולו למנאלי בהודו.

 

הודעה נמסרה למשפחתו של הצעיר, והקונסול בניו דלהי והמחלקה לישראלים בחו"ל, מהאגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ, מסייעים בהעברתו לקבורה בישראל.


 

בתחילת החודש נהרגה אדוה בן-דהאן, בת 36 מגבעתיים, בתאונת דרכים בצפון הודו. הרכב שבו נסעו בן-דהאן וארבעה ישראלים נוספים החליק ונפל לערוץ בעמק לאהול במדינת הימצ'אל פראדש. כשיצאה באמצע חודש מאי למסע להודו היא כתבה בדף הפייסבוק שלה: "טסה להגשים עוד חלום". כמה ימים לפני התאונה הספיקה בן-דהאן להצטלם בנוף חלומי במדינת הימצ'אל פראדש ועל רקע מפל מים במנאלי.

 

אחיה אבי סיפר אז: "אדוה יצאה לטייל לבדה. היא עבדה במשאבי אנוש בחברת טבע. בשנים האחרונות היא גרה בגבעתיים אבל גדלה באשדוד. אדוה אהבה ליהנות, אהבה אנשים. היא הייתה מדריכה בתנועת אתגרים ויצאה להמון טיולים. היא אהבה בעיקר את הים. היא הייתה אמורה לצאת בקרוב לטיול נוסף אבל אליו היא כבר לא תצא. זה הלם מוחלט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
עמק ספיטי ב הודו מזרחית ל טיבט
צילום: shutterstock
מומלצים