שתף קטע נבחר

אלשיך מינה ניצבים חדשים במשטרה

פחות מחצי שנה לתום כהונתו של המפכ"ל אישר השר לביטחון פנים את סבב המינויים שלו בדרג הפיקוד הבכיר. בין היתר מונה מחליף לקצינה הבכירה ביותר בארגון וכן מונה ניצב לראשות אגף התקשוב שמוקם במשטרה. גם מזכירו הביטחוני של ארדן קיבל העלאה בדרגה

השר לביטחון פנים גלעד ארדן אישר אתמול (ה') את סבב המינויים של המפכ"ל רב-ניצב רוני אלשיך, חצי שנה לפני תום הקדנציה שלו בתפקיד. בסבב המינויים: פרידה מהקצינה הבכירה ביותר, מינוי קצין לאגף החדש שמוקם במשטרה והעלאה בדרגה למזכיר הביטחוני של ארדן.

אלשיך וארדן. אישור המלצות המפכ"ל לא מרמז על המשך כהונתו (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
אלשיך וארדן. אישור המלצות המפכ"ל לא מרמז על המשך כהונתו(צילום: אביהו שפירא)

הקצינים צפויים להיכנס לתפקידם לקראת סוף 2018, כמעט במקביל לסיום כהונתו של אלשיך כמפכ"ל. אישור המלצות אלשיך על ידי ארדן לא מצביע או מרמז על המשך כהונתו, שעתידה להסתיים בדצמבר. את ההחלטה על עתידו של המפכ"ל צריך השר לביטחון פנים לקבל בתקופה הקרובה.

 

בסבב המינויים הקרוב המשטרה נפרדת הקצינה הבכירה ביותר בארגון, ניצב גילה גזיאל, ראש אגף משאבי האנוש, שתפרוש מהמשטרה לאחר שירות ארוך בתחום משאבי האנוש במגוון תפקידים. את גזיאל יחליף תת-ניצב יוסי בכר, שיועלה לדרגת ניצב.

גזיאל. הקצינה הבכירה ביותר במשטרה פורשת ()
גזיאל. הקצינה הבכירה ביותר במשטרה פורשת

יוסי בכר ()
בכר. ראש חטיבת המבצעים לשעבר ימונה לראש אגף משאבי האנוש

בכר, בן 48 ממודיעין-מכבים-רעות, משמש כיום כסגן מפקד מחוז תל אביב של המשטרה. הוא בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני במדעי המדינה ובעבר שירת כראש חטיבת המבצעים, ראש מחלקת המבצעים של המשטרה וקצין אגף המבצעים של מחוז המרכז.

 

גם ראש אגף השיטור, ניצב אלון לבבי, צפוי לפרוש מהמשטרה, תנ"צ יורם סופר יחליף אותו בתפקיד  ויועלה לדרגת ניצב. סופר, בן 53 מאשקלון, הוא בוגר תואר ראשון ושני במדעי החברה ובוגר המכללה לביטחון לאומי. הוא משרת כיום כסגן מפקד מחוז שומרון ויהודה של המשטרה ובעבר היה ראש מנהלת הרכבת הקלה של המשטרה, מפקד בית הספר לשוטרים ומפקד מרחב לכיש.

 יורם סופר ()
סופר. ראש מנהלת הרכבת הקלה לשעבר שימונה לראשות אגף השיטור

 

במסגרת עבודת מטה שהסתיימה בימים אלו להקמת אגף תקשוב, במקום מנהל הטכנולוגיות שקיים היום, הוחלט למנות את תנ"צ שי קופרמן לראש האגף החדש שמוקם. קופרמן, בן 61 מהוד השרון, משמש משנת 2011 כראש מנהל הטכנולוגיות במשטרה ובעברו היה ראש המחלקה לפיתוח תשתיות וראש מחלקת פיתוח יישומי מחשב.

 

כמו כן, לאור החלטת השר לביטחון פנים לשדרג את תפקיד המזכיר הביטחוני וראש המטה המבצעי של השר לדרגת ניצב, כפי שהיה בעבר, סוכם כי תת-ניצב אבי אדרי, שמשמש כיום בתפקיד, יועלה לדרגת ניצב. אדרי, בן 50 מעדי, היה בעברו מפקד תחנת חיפה ומפקד קורס הקצינים של המשטרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שאבי
ארדן ואלשיך
צילום: עמית שאבי
מומלצים