שתף קטע נבחר

אחות חשודה ברצח תינוקות בבית חולים

בית חולים באנגליה פנה למשטרה בעקבות שיעור תמותה חריג של תינוקות. היום נעצרה עובדת שחשודה ברצח שמונה תינוקות, ובניסיון לרצוח שישה

אחות בריטית נעצרה היום (ג') בחשד שרצחה שמונה תינוקות בבית החולים שבו היא עובדת, וניסתה לרצוח שישה נוספים. היא נעצרה יותר משנה אחרי שנפתחה חקירה במטרה להסביר מה הסיבה לשיעור התמותה הגבוה של תינוקות בבית חולים בעיר צ'סטר.

אחות בבית חולים ב צ'סטר אנגליה חשודה ברצח תינוקות (צילום: רויטרס)
בית החולים בצ'סטר, אנגליה(צילום: רויטרס)
בית החולים בצ'סטר פנה למשטרה כדי "לשלול אפשרות של מוות לא טבעי" במחלקה שבה מאושפזים תינוקות שנולדו פגים, וכאלה שצריכים השגחה רפואית צמודה. הפנייה למשטרה הייתה אחרי מותם של 17 תינוקות בין מרס 2015 ליולי 2016. עוד 17 תינוקות התעלפו באותה תקופה בבית החולים.

 

"זאת חקירה סבוכה ורגישה מאוד, כפי שאתם יכולים להעריך", אמר היום השוטר פול יוז שחוקר את הפרשה. "אנחנו צריכים לוודא שאנחנו עושים כל מה שאפשר כדי לנסות לקבוע את הפרטים שהובילו למותם של התינוקות ולהתמוטטות של אחרים", אמר יוז.

אחות בבית חולים ב צ'סטר אנגליה חשודה ברצח תינוקות (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)
  

"זו תקופה קשה מאוד לכל המשפחות", הוסיף יוז. "חשוב לזכור שבמרכז הפרשה נמצאות משפחות שכולות שרוצות תשובות שיסבירו מה קרה לילדים שלהן". למרות שמדובר בהתפתחות משמעותית בחקירה ייקח עוד זמן לקבוע מה בדיוק עוללה האחות לתינוקות.

 

בית החולים בצ'סטר מסר שהוא תומך בצוות החוקרים. "לא היה לנו קל לפנות למשטרה כדי שהיא תבדוק את זה, אבל אנחנו צריכים לעשות מה שביכולתנו כדי להבין מה קרה כאן", אמר מנהל בית החולים איאן הארווי. הוא הוסיף שבית החולים משוכנע שכרגע היחידה שבה אושפזו התינוקות יכולה לפעול כרגיל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
בית החולים בצ'סטר, אנגליה
צילום: רויטרס
מומלצים