שתף קטע נבחר

הנהג לשעבר תובע: טראמפ חייב לי כסף על אלפי שעות

נואל סינטרון היה נהגו האישי של דונלד טראמפ במשך 25 שנה. בתביעה שהגיש הוא תובע פיצויים של מאות אלפי דולרים וטוען שטראמפ לא שילם לו על יותר מ-3,000 שעות נוספות

הנהג לשעבר של דונלד טראמפ תובע פיצויים מארגון טראמפ על שנים שבהן לא קיבל כסף על שעות נוספות. בתביעה שהגיש הנהג, נואל סינטרון, הוא אומר שהוא מרגיש מנוצל ושבמשך יותר מעשר שנים נדחתה בקשתו להעלאה משמעותית בשכר.

 

סינטרון היה הנהג של טראמפ ומשפחתו במשך יותר מ-25 שנים. השירות החשאי החליף אותו כשטראמפ זכה בפריימריז הרפובליקניים ב-2016. בתביעה שהגיש בניו יורק הוא דורש תשלום על יותר מ-3,000 שעות נוספות. "טראמפ הוא כביכול מיליארדר, אבל הוא לא נתן לנהג האישי שלו העלאה משמעותית במשך 12 שנה", נכתב בתביעה.

דונלד טראמפ (צילום: AP)
(צילום: AP)
 

לפי עורכי דינו של הנהג לשעבר הוא בדרך כלל עבד חמישה ימים בשבוע – מ-07:00 עד שכבר לא היה צורך בשירותיו. בתביעה שהוגשה בניו יורק נכתב שבממוצע הוא עבד בין 50 ל-55 שעות בשבוע.

 

בדצמבר 2010 קיבל סינטרון העלאה של 7,000 דולר והרוויח 75 אלף דולר בשנה – אבל רק אחרי שאיבד את הטבות הבריאות שלו – וחסך לטראמפ דמי ביטוח של כמעט 18 אלף דולר בשנה. לפי סינטרון בשש השנים האחרונות שלו בתפקיד הוא לא קיבל כלל כסף על שעות נוספות.

דונלד טראמפ (צילום: EPA)
(צילום: EPA)
 

לפי התביעה ההעלאה ב-2010 הייתה האחרונה שהוא קיבל, וטראמפ לא פיצה את הנהג שלו על ימי החופש והמחלה שצבר והחזיר לו על ההוצאות שהיו לו במהלך העבודה. עורכי דינו של סינטרון אומרים שהוא דורש מטראמפ פיצויים בסכום כולל של כ-350 אלף דולר – 178 אלף מהם על השעות הנוספות שהצטברו.

 

בתאגיד טראמפ אמרו שסינטרון קיבל לאורך השנים "משכורת נדיבה ובכפוף לחוק". מאז שטראמפ נכנס לתפקיד נשיא ארה"ב מנהלים את הארגון בניו, דונלד טראמפ ג'וניור ואריק טראמפ.


פורסם לראשונה 09/07/2018 23:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים