שתף קטע נבחר

אבי הילד שנחטף בקלנסווה: "ביקשו ממני 4 מיליון שקלים"

בעוד המשטרה מחפשת את כרים ג'ומהור בן 7 שנחטף אתמול מפתח ביתו בקלנסווה, סיפר אביו ל-ynet כי רעול פנים הכניס את בנו לרכב ונמלט עם אנשים נוספים. "ביקשו ממני 4 מיליון שקלים עבור הילד ואני לא רוצה לשלם", סיפר האב. ראש העיר: "מחכים לבשורות טובות, הכי חשוב שהוא יחזור"

 

הילד הנחטף כרים ג'ומהור ()
כרים ג'ומהור, הילד שנחטף

"ביקשו ממני ארבעה מיליון שקלים עבור החזרת הילד ואני לא רוצה לשלם". כך אמר הבוקר (יום ד') אביו של כרים ג'ומהור, הילד בן 7 שלפי החשד נחטף אתמול מביתו בקלנסווה. "אני מחכה שהילד יחזור הביתה שלם ובריא", אמר האב ג'בר ל-ynet.

 

כוחות משטרה גדולים פועלים מאז אתמול לאתר את כרים. חקירת המשטרה העלתה כי הוא נחטף מכניסת ביתו, והוכנס לרכב שנמלט מהמקום. בבית המשפחה מתקשים להתמודד עם הבשורה המרה על אודות חטיפת הילד. האב סיפר כי מאז שנודע דבר החטיפה – אף אחד מבני המשפחה לא ישן.

זירת החטיפה ()
מכאן נחטף הילד

ג'בר ג'מהור, אבא של הילד שנחטף ()
האב ג'בר ג'מהור חושש לשלום בנו

משפחתו של הילד שנחטף ()
משפחתו של הילד שנחטף

"הילד שיחק בכניסה לבית עם ילד אחר", סיפר האב. "הגיע רכב שממנו ירד רעול פנים. הוא הכניס את הילד לרכב וברח מהמקום עם אנשים נוספים. הם ניסו גם לחטוף ילד נוסף, אבל נמלטו בלי שהצליחו לעשות את זה".

 

האב אמר עוד כי "אשתי וכל המשפחה עדיין בהלם. אנחנו לא מעכלים את מה שקרה. טוב שלא חטפו ילד נוסף".

 

תושבי קלנסווה מגיעים לבית המשפחה ומנסים לתמוך בהורים ובשאר קרוביו של הילד. גם ראש העיר עבד אלבאסט סלאמה בא לסייע. "מדובר במקרה מזעזע, אי אפשר לעבור על דבר כזה בשקט", אמר ראש העיר. "בשלב זה אין לנו פרטים על מצבו של הילד. אנחנו מחכים לבשורות טובות, הדבר הכי חשוב זה להחזיר את הילד".

 

עיסאם תאיה, תושב קלנסווה, אמר: "המקרה הזה עבר את כל הגבולות האדומים. הילד הזה הוא כמו הבן של כולנו. העצב חדר לכל בית בעיר, אנחנו מרגישים מופקרים. אנחנו מאחלים שהילד יחזור לחיק משפחתו, ופונים בבקשה לחוטפים להחזיר את הילד במהרה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים