שתף קטע נבחר

דוגמנית אינסטגרם הצטלמה עם כרישים - והותקפה

קתרינה זרוטסקי בת ה-19 מקליפורניה ניסתה להצטלם במים שורצים כרישים בזמן חופשה באיי הבהאמה, כשלפתע כריש נשך אותה וניסה לגרור אותה תחת למים. רגעי האימה נתפסו בעין המצלמה

 

הכל בשביל תמונה מושלמת: קתרינה זרוטסקי, אושיית אינסטגרם וסטודנטית לסיעוד מקליפורניה, נפשה באיי הבהאמה ורצתה להעשיר את עמוד האינסטגרם שלה, המתהדר ב-47 אלף עוקבים, בתמונה שבה היא שוחה עם כרישים. ואז כריש תקף אותה. 

דוגמנית הותקפה ע

דוגמנית הותקפה ע

דוגמנית הותקפה ע

זרוטסקי בת ה-19 הייתה בנופש עם בן זוגה ומשפחתו, ויצאה לאטרקציה הפופולרית של שחייה עם כרישים מזן מפרקתן הבינים - שניזונים מדגים קטנים, סרטנים, צדפות ועוד, ובדרך כלל לא מהווים סכנה לבני אדם. תיירים המבקרים במקום שוחים עם הכרישים באחריותם. לטענת הדוגמנית, היא ראתה ברשתות החברתיות תמונות רבות של תיירים שהצטלמו בדיוק כך, וחשבה שהדבר לא מהווה סכנה.

 

היא הבחינה בצבר של כרישים וקפצה למים כדי להשיג את התמונה הנכספת. שניות לאחר שהחלה לצוף מעל המים שורצי הכרישים, כריש נשך אותה בזרועה וניסה לגרור אותה אל מתחת למים. לאחר מאבק היא הצליחה לשחרר את זרועה משיניו. היא כיסתה את מקום הפצע כדי להפסיק את זרימת הדם ולמנוע מדמה להתפשט במים.

 

דוגמנית הותקפה ע
ננשכה בזרועה
 

אביו של בן זוגה, שנערך לצלם את תמונתה השלווה, צילם את הרגעים המבהילים. זרוטסקי נראית נאבקת עם הכריש מתחת למים ומתרוממת. היא הצליחה לצאת מהמים והיא הובהלה במהירות לחוף.

 

"באותו הזמן היה לי כל כך הרבה אדרנלין בגוף ופשוט הייתי חייבת להיחלץ מהסיטואציה", סיפרה זרוטסקי לרשת BBC. "נשארתי רגועה מאוד". על זרועה נותרו סימני נשיכה והיא טופלה בתפרים וקיבלה אנטיביוטיקה. "אני לא מפחדת מהאוקיינוס, אם כבר - אני מכבדת ואוהבת אותו יותר", אמרה לאחר התקרית. "אי אפשר לנבא איך אדם יתנהג מולי - בטח ובטח שאי אפשר לדעת איך חיה תתנהג. אני אחשוב פעמיים, אבל זה לא יפחיד אותי מלשוב".


פורסם לראשונה 12/07/2018 21:35

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים