שתף קטע נבחר

עימות פרץ בכנסת בגלל שמלה שלבשה ח"כית

כשחברת הכנסת יעל כהן-פארן עלתה לדוכן הנואמים שאלה אותה ח"כ נאוה בוקר "מה עם קוד הלבוש?" במליאה פרץ עימות, שבו התברר כי קוד הלבוש לא תקף לח"כים

 

 

גם זה קרה היום בכנסת: עימות פרץ הערב (יום ב') במליאת הכנסת בין ח"כ נאוה בוקר (ליכוד) לח"כ יעל פארן-כהן (המחנה הציוני), שעלתה לדוכן הנואמים כשהיא לבושה בשמלה קיצית ללא שרוולים.

 

ח"כ בוקר, המשמשת גם כסגנית יו"ר הכנסת, שאלה: "מה עם קוד הלבוש?". פארן-כהן השיבה: "קוד הלבוש לא בסדר, הערות?". בוקר אמר: "כשאני מנהלת את המליאה, כן". ח"כ פארן-כהן ביקשה מבוקר לחזור בה: "זאת הפעם הראשונה שאני מקבלת הערה מחבר כנסת אחר על קוד לבוש".

 

מהומה בכנסת, נאוה בוקר מעירה ליעל פארן על הלבוש שלה (צילום: ערוץ הכנסת)
ח"כ נאוה בוקר (מימין) וח"כ יעל כהן-פארן(צילום: ערוץ הכנסת)

 

בשלב זה התערבו חברי כנסת נוספים, שאמרו שלאורחים יש קוד לבוש, אבל לחברי כנסת אין. ח"כ איילת ורבין נחמיאס (המחנה הציוני) הורידה את הז'קט שלבשה ורצתה להעביר אותו לחברת מפלגתה, אך זו אמרה כי יש לה ז'קט.

 

בשלב זה ח"כ בוקר חזרה בה: "אין קוד לבוש, חשבתי שזה תקף גם לגביכן. לצערי לא".  

 

ח"כ כהן-פארן אמרה לאחר תום נאומה: "ח"כ בוקר התבלבלה וחשבה שדוכן יו"ר הכנסת זו קופה ראשית ב-H&M. היא מצאה לנכון להשליט משטרת צניעות ולהעיר לי שהשמלה שלי אינה מכבדת וחשופה. גברת בוקר, אין לך זכות להעביר דקטטורת סטייל וצניעות. זכותי להתלבש בכל צורה שבה אבחר ועוד דבר - גם חברות כנסת יכולות להופיע בשמלות. תתקדמי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערוץ הכנסת
ח"כ בוקר (מימין) וח"כ כהן-פארן
צילום: ערוץ הכנסת
מומלצים