שתף קטע נבחר

עו"ד הוקלט מאיים על לקוח: "נפשוט לך את העור"

בהקלטות שהגיעו לידי ynet נשמע עורך דין אומר ללקוח לשעבר: "אנחנו ניקח אותך, נפשוט לך את העור ונהפוך אותו". תלונה הוגשה לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, והמאיים יועמד לדין משמעתי. עורך הדין שאיים: "אירוע איזוטרי"

 

הקלטות שהגיעו לידי ynet חושפות את הצד האפל ביחסים בין עורכי דין ללקוחות. על פי ההקלטה, עורך דין איים לכאורה על לקוח לא מרוצה כי יפשוט לו העור. כעת הועבר הנושא לפתחה של ועדת האתיקה בלשכת עורכי הדין, שתעמיד את המאיים לדין משמעתי ותצטרך להחליט מה יעלה בגורלו של עורך הדין.

 

על פי תלונתו של המתלונן, עולה כי בינו לבין שותפו של עורך הדין התגלתה מחלוקת כספית, והוא החליט לקבוע פגישה במשרדו של עורך הדין על מנת ליישב אותה. לפגישה הוא הגיע עם הוריו, ומהצד השני היה עורך הדין ושותפו. לטענת המתלונן, התנאי לפגישה היה כי הוא יגיע ללא ליווי של עורך דין אחר מטעמו וכך היה, אלא שמהר מאוד העניינים יצאו משליטה.

 

על פי הקלטה שהגיעה לידי ynet, נשמע עורך הדין "מסביר" ללקוח למה כדאי לו להקשיב להם: "מה שאנחנו נעשה לך. אנחנו ניקח אותך, נפשוט לך את העור ונהפוך אותו". הוריו של המתלונן שהיו עימו בפגישה נחרדו לשמוע את השפה שבה השתמש עורך הדין וניסו להרגיע אותו.

 

המתלונן, שכמובן לא הצליח להגיע לפשרה עם עורך הדין, החליט שלא לשתוק והגיש תלונה ללשכת עורכי הדין. הלשכה קיבלה את התלונה והחליטה להעמיד לדין משמעתי את עורך הדין בגין נקיטת לשון איומים, והתנהגות שאינה הולמת עורך דין.

 

עורך הדין, שנגדו הוגשה התלונה, אמר בתגובה: "זו תלונה שהוגשה על-ידי יריב של לקוח שלי. אירוע איזוטרי לחלוטין שלצערי יצא מפרופורציה. אני משוכנע שהעניין יסתיים בקרוב מאוד בקול ענות חלושה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים