שתף קטע נבחר

מתנחלים יידו אבנים על מג"ב ביצהר ופצעו לוחמת

אנשי המנהל האזרחי ומג"ב סיירו בגבעה הסמוכה להתנחלות שבשומרון. צעירים רעולי פנים יידו עליהם אבנים, הכוח הגיב באמצעים לפיזור הפגנות. ארבעה נעצרו

 

 

קבוצת מתנחלים תקפה היום (רביעי) בצהריים כוח של מג"ב ואנשי המנהל האזרחי שערכו סיור שגרתי באזור ההנתחלות יצהר שבשומרון. במג"ב מסרו כי כמה צעירים רעולי פנים החלו ליידות אבנים לעבר הכוח שביקר בגבעה סמוכה המכונה "הסרוגה", ופצעו את אחת הלוחמות באורח קל.

 

הכוח הגיב בירי אמצעים לפיזור הפגנות, ואחד מעובדי המנהל האזרחי שנפגע בגבו מאבנים ירה לאוויר. שלושה מתנחלים נעצרו בחשד ליידוי אבנים וחשוד נוסף שזהותו טרם התבררה נעצר בחשד לתקיפת שוטר.

 

לוחמת מג
לוחמת מג"ב נפצעה קל מאבנים(צילום: דוברות משטרה)

מתנחלים מיידים אבנים על כוחות מג
עימותים בשומרון

מתנחלים מיידים אבנים על כוחות מג

מתנחלים מיידים אבנים על כוחות מג

הלוחמת שנפצעה פונתה לקבלת טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. במג"ב מבהירים כי "מדובר באירוע חמור שבו פורעי חוק הביאו לפציעתה של לוחמת מג"ב במקום שהלוחמים לא אמורים לכאורה להרגיש בסכנה".

 

"הלוחמים פעלו במהרה והביאו למעצרם של שלושה חשודים", ציינו במשמר הגבול. "נפעל באפס סובלנות כלפי כל מי שיפגע בלוחמים ובאנשי כוחות הביטחון ללא כל הבדל דתי או עדתי".

 

השר נפתלי בנט גינה את האירוע: "בושה וחרפה. קיצוניים פצעו לוחמת מג"ב. לוחמת שלנו. של מדינת ישראל. מי שפועל כך באלימות רוצה להחריב את המדינה שלנו. בדיוק כפי שקרה לפני 2000 שנה. אני קורא למשטרה לפעול במלוא חומרת הדין נגד אלימות זו".

 

שר הביטחון אביגדור ליברמן גינה גם כן: "חבורת ברברים מופרעת תקפה באבנים את שוטרי מג"ב ואנשי המנהל האזרחי ביצהר וגם פצעה שוטרת מג"ב. אנחנו מטפלים ונטפל במיעוט המסוכן הזה שצמח בתוכנו ומאיים ופוגע בשוטרים ובחיילי צה"ל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות משטרה
לוחמת מג"ב הותקפה באבנים
צילום: דוברות משטרה
מומלצים