שתף קטע נבחר

אירוע ירי במרכול בהוליווד: אישה נרצחה

אדם חמוש התפרץ במהלך מרדף משטרתי אל מרכול של רשת "Trader Joes" בלוס אנג'לס והחזיק במקום בני ערובה. אישה אחת נורתה למוות לפני שהחשוד נעצר על ידי השוטרים

ירי במרכול בלוס אנג'לס (צילום: AP)
החמוש התבצר במקום בתום מרדף. שוטרים מחוץ למרכול בלוס אנג'לס(צילום: AP)
 

אישה נרצחה הלילה (יום א') במהלך אירוע ירי במרכול באזור הוליווד בעיר לוס אנג'לס. אדם חמוש התפרץ לתוך מרכול של רשת "Trader Joe’s" והתבצר בתוכו, תוך שהוא פותח בירי לעבר שוטרים שרדפו אחריו. במהלך ההתבצרות הוא ירה למוות באישה שהייתה במרכול. החשוד נעצר על ידי המשטרה.

 

החשוד נמלט לתוך החנות בתום מרדף שניהלה המשטרה אחר רכבו, שאותו ריסק סמוך למרכול תוך כדי חילופי אש עם השוטרים. מהרשויות נמסר כי מוקדם יותר ירה החשוד בסבתו ובחברתו בדרום העיר - מה שהוביל למרדף שהתנהל אחריו. השוטרים הבחינו ברכבו, הורו לו לעצור אך הוא פתח במנוסה. נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס לאירוע בחשבון הטוויטר שלו וכתב כי הוא "עוקב מקרוב אחר הנעשה".

 

חשש לבני ערובה במרכול בלוס אנג'לס (צילום: AP)
אישה אחת נרצחה. שוטרים בזירת האירוע(צילום: AP)

ראש העיר לוס אנג'לס אריק גרסטי (צילום: AP)
ראש העיר לוס אנג'לס אריק גרסטי בזירת האירוע(צילום: AP)

אירוע ירי במרכול בלוס אנג'לס (צילום: AFP)
זירת האירוע בלוס אנג'לס(צילום: AFP)

כוחות כיבוי והצלה הוזעקו למקום בזמן שהחשוד התבצר בתוך המרכול עם קונים ששהו בו באותה העת. עד ראייה שנכח בחנות סיפר כי ראה את החשוד נמלט לתוכה בתום המרדף המשטרתי, וציין כי מהירי שנפתח לעברו על ידי השוטרים התנפצו חלונות המרכול. הוא הוסיף כי השוטרים מיהרו למקום והניסו חלק מהלקוחות החוצה.

 

עד ראייה נוסף סיפר כי ראה ארבעה עובדים נמלטים מהמקום תוך כדי שהם סוחבים החוצה אישה שנפצעה במהלך האירוע. לאחר משא ומתן שהתנהל עם היורה הוא הוצא מחוץ למקום על ידי שוטרים כשהוא אזוק, וככל הנראה פצוע בידו.

 

משטרת לוס אנג'לס הודיעה עם מעצרו של החשוד כי חקירת האירוע נמשכת וכי האזור יישאר סגור עד להשלמת הפרטים הנחוצים. שמו טרם הותר לפרסום, אך מהמשטרה נמסר כי מדובר בגבר ממוצא אפרו-אמריקני.

 

 

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים