שתף קטע נבחר

מחיפה עד ניצנים: בוקר של עיכובים ברכבת

שרשרת תקלות הקשתה על נוסעים בכל רחבי הארץ: תקלת איתות בחיפה עיכבה את הרכבות דרומה, תקלת רשת פגעה בקו רעננה-תל אביב-באר שבע, וקטר שנתקע על הפסים ליד ניצנים אילץ נוסעים לעבור לרכבת אחרת

 

 

 

יום של תקלות ברכבת ישראל: עשרות אלפי נוסעים מצפון הארץ ועד מרכזה חוו הבוקר (יום ד') קשיים בנסיעה בין התחנות בחיפה, רעננה, תל אביב ומודיעין. סדרה בלתי צפויה של תקלות לאורך קו החוף גרמה לאיחורים משמעותיים ביציאה של רכבות. רק לקראת 11:00 חזרה הרכבת לפעול כסדרה.

עיכובים ברכבת ישראל מסילת החוף  (צילום: אלעד מימון)
עיכובים ברכבת, הבוקר(צילום: אלעד מימון)
 

תקלת איתות שאירעה ב-7:45 סמוך לתחנה המרכזית בחיפה הובילה לעיכוב של עשר דקות ביציאת כל הרכבות לכיוון דרום. בהמשך אירעה תקלת רשת שגרמה לכך שרכבות בקו רעננה-תל אביב-באר שבע יתחילו ויסיימו את נסיעתן בתחנת כפר סבא נורדאו.

 

גם הנוסעים בדרום סבלו מעיכובים בשל עצירה של רכבת על הפסים ליד ניצנים בגלל בעיה בקטר. נוסעי רכבת זו הועברו לרכבת אחרת שעוכבה גם היא. בני שהיה על הרכבת סיפר ל-ynet. "זה היה בלתי אפשרי. חיכינו בתחנה המון זמן עד שביטלו את הרכבת שהיינו עליה והעבירו אותנו לאחת אחרת. איחרתי לפגישה חשובה. אני יודע שיש תקלות, אבל זה נראה כאילו ברכבת זה עניין של שגרה".

 

נוסע אחר שמשתמש ברכבת מדי בוקר טוען שעיכובים מסוג זה עם עניין שבשגרה, אבל הפעם מדובר היה בעיכובים קיצוניים: "באופן קבוע בשעות הבוקר הרכבות מתל אביב לבאר שבע לא יוצאות בזמן. הבוקר בתחנת השלום הכרוז לא הפסיק לספר לנו על איחורי רכבות. הם הגדילו לעשות עם עיכוב הרכבת למודיעין שיצאה באיחור של 20 דקות. זה היה מחזה מוזר. לא הייתה רכבת אחת שהגיעה בזמן.

 

"הגיע הזמן שברכבת ייתנו אחת ולתמיד תשובה מדוע כל בוקר יש איחור. כבר ארבעה חודשים אני נוסע חמש פעמים בשבוע ואף פעם הרכבת לא יצאה בזמן. אז ברכבת יכולים לשים ספרים בתחנות, לעשות הופעות, לשים פסנתר בכל תחנה, אבל כל זה קישוטים. תכלס הם לא עושים את מה שהם חייבים לעשות – להוציא רכבות בזמן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד מימון
שיבושים ברכבת בתחנת נתניה
צילום: אלעד מימון
מומלצים