שתף קטע נבחר

החשד: הרואין וקנאביס של הסב נמצאו בדם נכדתו

הוארך בארבעה ימים מעצרו של תושב מזרח ירושלים בן 42 שנעצר לאחר אשפוזה של נכדתו בת ה-11 חודשים. השופטת: חשש שישבש את החקירה. הסנגור: ייתכן שהסם נפל לאורח שהיה בבית והתינוקת בלעה אותו

 

 

בית משפט השלום בירושלים האריך הבוקר (יום ה') בארבעה ימים את מעצרו של תושב מזרח ירושלים בן 42, שנכדתו התינוקת אושפזה לאחר שבלעה קנאביס והרואין שמצאה על הרצפה בביתו. הוא חשוד בעבירות של גרימת חבלה לקטין, הזנחת קטין והחזקה או שימוש בסמים לצריכה עצמית.

 

השופטת מיכל שרביט ציינה בהחלטה: "חומר החקירה מגלה חשד סביר לשם הארכת המעצר. למשיב יש עבר בקשר לצריכה עצמית של סמים. המעשים המיוחסים למשיב מייחסים לו מסוכנות. כמו כן, חלק מהפעולות שבכוונת המשטרה לבצע הן בנות שיבוש. לא ניתן להסתפק בחלופת מעצר".

הסב החשוד בהתעללות (צילום: גיול יוחנן)
הסב החשוד, היום(צילום: גיול יוחנן)

מנהלת היחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה הר הצופים, ד"ר רבקה ברוקס, דיווחה כי הוטב מצבה של התינוקת: "הבוקר היא ערנית יותר וחוזרת לעצמה. היא תישאר להשגחה נוספת ביחידה עד שתגיע להתאוששות מלאה".

 

הנכדה בת 11 החודשים שהתה במשך כמה ימים בבית סבה, ואושפזה אתמול לפנות בוקר בהדסה הר הצופים. בבדיקות שנערכו לה בבית החולים נמצאו שרידי סם בגופה. לאחר אשפוזה ערכה המשטרה חיפוש בבית הסב ומצאה סמים בארון. אמה של התינוקת נחקרה ושוחררה.

  

סנגורו של הסב, עו"ד מחמוד רבאח מטעם הסניגוריה הציבורית, טוען שבביתו של החשוד ביקרו אנשים רבים בתקופה האחרונה, וייתכן שהחומר החשוד כסם נפל לאחד מהם והילדה הכניסה אותו לפיה. הוא הוסיף: "אנו שמחים לשמוע שמצבה הרפואי של הנכדה השתפר. הסב מכחיש את כל החשדות ומשתף פעולה עם החוקרים. לטענתו כלל לא היה בבית בזמן האירוע וכי אין לו קשר לסמים. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיול יוחנן
הסב החשוד, היום
צילום: גיול יוחנן
מומלצים