שתף קטע נבחר

המשטרה: להעמיד לדין את סגן ראש העיר ירושלים

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את מאיר תורג'מן בגין עבירות שוחד ומרמה וכן בעבירת גניבה בידי מורשה. ההמלצה כוללת גם העמדה לדין של מעורבים נוספים בפרשה

המשטרה הודיעה היום (א') כי היא ממליצה להעמיד לדין את מאיר תורג'מן, סגן ראש עיריית ירושלים, בחשד לביצוע עבירות שחיתות ציבורית. ההמלצה כוללת העמדה לדין של מעורבים נוספים בפרשה.

תורג'מן בבית המשפט. המלצה להעמיד לדין (צילום: יריב כץ) (צילום: יריב כץ)
תורג'מן בבית המשפט. המלצה להעמיד לדין(צילום: יריב כץ)

 

 

החקירה עסקה בכמה פרשיות שונות שנוגעות באירועים שבהם לפי החשד פעל תורג'מן בניגוד לחוק ולכאורה קיבל שוחד, ביצע עבירות של מרמה והפרת אמונים וכן  עבירה שעניינה גניבה בידי מורשה. ממצאי החקירה והראיות עולה החשד כי סגן ראש עיריית ירושלים קיבל טובות הנאה שוות כסף בתמורה לקידום תועלתם של אחרים.

 

בהודעת המשטרה נכתב: "עם סיום החקירה, סבורה היחידה החוקרת כי נתגבשה תשתית ראייתית לכאורה נגד מאיר תורג'מן ואחרים, כל אחד על פי חלקו, לביסוס החשד למעורבות בעבירות מתן וקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים ועבירה שעניינה גניבה בידי מורשה".

 

את החקירה ניהלה היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433, בשיתוף חקירות מס הכנסה תל אביב ברשות המסים ובליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה. תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות לצורך עיון והחלטה.

 

עו"ד איתן פלג, שמייצג את מאיר תורג'מן, מסר בתגובה: "מאיר תורג'מן משוכנע בחפותו ועומד על חפותו, ובטוח שהפרקליטות שתבדוק את התיק תמצא שלא נפל רבב במעשיו. בענייניהם של ראשי עיר אחרים הוחלט שלא להגיש כתב אישום, ואנו משוכנעים, בטוחים ומקווים שכך יהיה בעניינו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יריב כץ
סגן ראש העיר ירושלים, מאיר תורג'מן
צילום: יריב כץ
מומלצים