שתף קטע נבחר

סוהר נתפס "על חם" כשניסה להעביר סמים לאסירים

הסוהר, המשרת בכלא רימונים, נעצר כשעל גופו פלטות חשיש במשקל 200 גרם. יחד עימו נעצרו שני בני משפחה של האסירים, בחשד שהעבירו לו את הסמים

אילוסטרציה (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
אילוסטרציה(צילום: עידו ארז)

סוהר בכלא רימונים נתפס אתמול (ד') כשניסה להעביר סמים לאסירים. יחד עימו נעצרו שני בני משפחה של האסירים, שעל פי החשד היו מעורבים בניסיון הברחת הסמים.

 

מידע מודיעיני מדויק שהגיע ליחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) הצביע על כך שסוהר בכלא רימונים משתף פעולה עם גורמים במשפחת פשע. על פי המידע, מתוקף תפקידו הסוהר קיבל כסף על מנת להכניס סמים לאסירים.

 

אתמול בשעות הצהריים קיבל הסוהר שתי פלטות חשיש במשקל 200 גרם, שאותן היה אמור להעביר לאסירים בכלא. במשטרה חושדים כי מי שהעביר לו את הסמים הם שניים מבני משפחתם של האסירים.

עו״ד חי אוזן, שוקרי אבו טביק ושי רודה (צילום: מוטי קמחי)
עו״ד חי אוזן, שוקרי אבו טביק ושי רודה(צילום: מוטי קמחי)

רגע לאחר שנכנס בין כותלי הכלא כשהסמים על גופו, ולאחר שנאספו בידי צוות חקירת סוהרים מספיק ראיות, בוצעו המעצרים של הסוהר ושל שני בני משפחת האסירים ברמלה.

 

סנגוריהם של שני החשודים עו"ד שוקרי אבו טביק ועו"ד חי אוזן הכחישו את החשדות. עו"ד אבו טביק הוסיף: "מרשיי מכחישים כל קשר למיוחס להם. אין לי ספק כי בימים הקרובים המשטרה תבצע פעולות חקירה שבסופן ישוחררו מרשיי ללא כל תנאי".

 

עורכי הדין שי רודה וירון פורר, המייצגים את הסוהר, אמרו: "מדובר בחקירה שנמצאת בראשיתה, רב הנסתר על הגלוי. מדובר בסוהר ותיק, שהמניע שלו לביצוע העבירה עדיין לא ברור".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים