שתף קטע נבחר

גורי כלבים התגלו על אי בודד בקנדה: "שהו שם כמה שבועות"

שני דייגים שמעו את יללותיהם וחששו תחילה כי מדובר בזאבים. "איש לא יודע איך הם הגיעו לשם", אמרו בארגון מקומי למען בעלי חיים, שדואג כעת למצוא להם בית חדש וחם

 

 

שבעה גורי כלבים נמצאו השבוע כשהם נטושים על אי בודד באזור "קרוס לייק" במחוז מניטובה שבקנדה. הגורים - ארבעה זכרים ושלוש נקבות - אותרו בידי שני דייגים ששטו באזור ושמעו את נביחותיהם.

 

ג'יי.ר קוק וחברו לאון, שמצאו את הגורים, סיפרו כי שמעו את היללות בלילה ובחסות החשיכה לא היו בטוחים במה מדובר. למחרת, באור יום, חזרו השניים והבחינו בתנועה בשיחים על האי. תחילה סברו כי ייתכן שמדובר בזאבים - אך אז צץ יצור קטנטן וחמוד.

גורי כלבים נמצאו באי בודד בקנדה (צילום: AFP)
"איש לא יודע איך הם הגיעו לשם". הגורים(צילום: AFP)
 

ג'סיקה בוקלר, מהארגון "הבית השבדי להצלת בעלי חיים", אמרה בריאיון לרשת CBS האמריקנית כי "לאף אחד אין מושג כיצד הגורים הגיעו לאי הזה, או איפה אמם". מנהלת הארגון שפועל באזור, דב ואנדקרקהוב, אמרה לסוכנות הידיעות AFP כי "כנראה שהם שהו באי במשך כמה שבועות. הם מאוד חמודים עם שיער מחודד". לדבריה, "הגורים היו מורעבים ופחדו מאיתנו בהתחלה".

 

לאחר שגילו את הגורים בני הארבעה חודשים - מזן מעורב של לברדור והאסקי - חזרו הדייגים ליבשה כדי להשיג עבורם מזון וליצור קשר עם מתנדבי הארגון. "הם באו לאי שלוש פעמים כל יום כדי לדאוג להם", שיבחה אותם בוקלר. שני הדייגים אף הביאו לאי הבודד מלונה ישנה כדי לספק לגורים מחסה זמני עד לחילוצם.

  

כעת ממתינים הגורים למתנדבי הארגון כדי שיאספו אותם מהאי ויביאו אותם למחסה בעיר ויניפג, בירת פרובינציית מניטובה, שם יוצעו לאימוץ לאחר כמה שבועות של שיקום. "אני בטוחה שהם יאומצו במהירות רבה", ציינה בוקלר.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
הגורים. מחפשים בית חם
צילום: AFP
מומלצים