שתף קטע נבחר

קלאב הוטל: משרד המשפטים הפלה אותנו בבחירת מלונות לכנס - וישלם ביוקר

בעתירה לבית המשפט טוענת רשת המלונות שהליך מכרזי לבחירת מקומות האירוח לכנס השנתי אפשר רק למתחרים מ"ישרוטל" לזכות. לפי הטענה, הקופה הציבורית ניזוקה ב-1.3 מיליון שקלים. משרד המשפטים: "נלמד את העתירה"

רשת קלאב הוטל הגישה אתמול (יום א') עתירה לבית המשפט לעניינים מנהליים בירושלים נגד משרד המשפטים, בטענה לפגיעה בהליך מכרזי לבחירת המלונות באילת שבהם תתקיים ההשתלמות השנתית של עובדי המשרד, במעמד השרה והבכירים.

 

לטענת קלאב הוטל, ההליך המכרזי שנערך על-ידי משרד המשפטים היה פגום מיסודו, לא היה שוויוני ואף לא תחרותי, באופן אשר לא פגע רק בקלאב הוטל ובמלונות אחרים שלא שותפו בהליך - אלא גם גרם ל"נזק עצום" לקופה הציבורית והביא לכך שהשתלמות עובדי משרד המשפטים תעלה לפחות 1.3 מיליון שקלים יותר ממה שהיתה עולה לו היה נערך הליך תחרותי אמיתי, לפי הטענות.

קלאב הוטל באילת (יח"צ) (יח
קלאב הוטל באילת(יח"צ)
 

העתירה הוגשה על ידי עו״ד אלקס הרטמן נמשרד ש. הורביץ ושות' נגד משרד המשפטים, חברות התיירות המארגנות את ההשתלמות ומלונות שהשתתפו במכרז. נטען בה כי בהליך המכרזי שנקרא "תיחור" הוכללו שבעה מלונות בלבד, ארבעה מתוכם שייכים לרשת ישרוטל, בעוד מלונות אחרים, ובהם קלאב הוטל אילת, לא שותפו. זאת, מבלי שנקבעו מראש קריטריונים ברורים להשתתפותם של מלונות בהליך.

 

זאת ועוד, כך נטען, כבר במועד פרסום ההליך המכרזי היה ברור כי רק רשת ישרוטל יכולה לזכות בו ולארח את ההשתלמות מאחר שרק לה יש די מקומות פנויים במועד ההשתלמות המיועדת (באוקטובר הקרוב). לטענת קלאב הוטל, למרות רמתו הגבוהה של מלון קלאב הוטל אילת, אשר מאז שודרג החל מלפני שנתיים בעשרות מיליוני שקלים, הוא מארח כנסים, השתלמויות ונופש של אלפי עובדים בחברות ובגופים הגדולים במשק, משרד המשפטים לא איפשר לספקים להציע לקיים את ההשתלמות של עובדי המשרד בקלאב הוטל אילת, בעלות הנמוכה ב 1.3 מיליון שקלים מהצעת ישרוטל.

 

על כן דורשת קלאב הוטל מבית המשפט כי יורה על ביטול תוצאות ההליך המכרזי ועריכתו מחדש.

 

ממשרד המשפטים נמסר בתגובה: "המשרד ילמד את העתירה ויגיב לבית המשפט כמקובל"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים