שתף קטע נבחר

תיעוד ממלון בבוקרשט: קטטה המונית בין תיירים ישראלים

לאחר הופעה של ליאור נרקיס פרצה קטטה בין תיירים ישראלים על שפת הבריכה במלון בבירת רומניה. על פי עדי ראייה, מדובר בקטטה בין יהודים לערבים ישראלים. המשטרה עיכבה חלק מהמעורבים. צפו בתיעוד

 

 

כמה ישראלים עוכבו על ידי המשטרה אתמול (יום ו') במהלך קטטה שהתרחשה בבריכה של מלון "רדיסון בלו" בבוקרשט, בירת רומניה. במקום התקיימו הופעות של הזמרים ליאור נרקיס ודודו אהרון. על פי עדי ראייה מדובר בקטטה בין יהודים לערבים מישראל, אשר התקוטטו על שפת הבריכה ונרגעו רק לאחר שמאבטחים וכוח משטרה הגיעו למקום. צפו בתיעוד האירוע.

 

בשלב זה לא ברור מה בדיוק הוביל לקטטה. על פי נוכחים במקום, היא החלה בגלל בקבוק מים שנשפך על אחת הבנות באזור הבריכה. סרטוני וידאו שהגיעו מרומניה מתעדים את האירוע האלים רב המשתתפים, והם הפכו לוויראליים בקרב המבלים ברומניה.

קטטה במלון ברומניה ()

קטטה במלון ברומניה ()

קטטה במלון ברומניה ()

קטטה במלון ברומניה ()

למרבה המזל, מהקטטה שבה גם עפו בקבוקים ואביזרים שונים לא נפגע אף אחד מהמעורבים באורח קשה, וכאמור חלק מהישראלים עוכבו על ידי המשטרה המקומית. גם משטרת ישראל מעורבת בנושא.

 

לטענת גורמים המעורים בסיפור, חלק מהמעורבים בקטטה הצליחו לברוח, אולם זהותם ידועה למשטרה המקומית. חוקרי המשטרה ברומניה אספו את מצלמות האבטחה במלון והסרטונים שהסתובבו בין המבלים, וחוקרים את המעורבים.

 

שגרירות ישראל ברומניה עדכנה שקיבלה דיווח על המקרה. מהשגרירות נמסר כי באירוע לא היו פצועים שפונו לטיפול רפואי, וכי שלושה ישראלים נלקחו לתשאול במשטרה המקומית.

 

מנהל יחסי הציבור של ליאור נרקיס ודודו אהרון מסרו כי "המכות לא היו בזמן ההופעות אלא לאחר מכן, והנושא לא קשור בשום צורה לאמנים הללו".

 

בית המלון "רדיסון בלו" טרם הגיב לפניית ynet.


פורסם לראשונה 10/08/2018 20:58

 

איתמר אייכנר ורועי רובינשטיין השתתפו בהכנת הידיעה
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים