שתף קטע נבחר

טראמפ ממשיך להסתבך, מדליות לספורטאי ישראל: חדשות השבת

איש הכספים של "ארגון טראמפ" קיבל חסינות, הנשיא הגיב במתקפת ציוצים. אבידות בעולם התרבות: הלכו לעולמם המוזיקאי נועם שריף והפסל אורי קצנשטיין. מדליות לגולשים יואב עומר ושחר צוברי, ולמתעמלת האמנותית לינוי אשרם

 

 

עוד מכה לטראמפ: חסינות לאיש הכספים

השבוע הקשה ביותר לדונלד טראמפ מתחילת נשיאותו הסתיים עם מכה נוספת: אלן וייסלברג, החשב הבכיר ב"ארגון טראמפ", קיבל חסינות בפרשה שבמסגרתה העביר מייקל כהן - לשעבר עורך דינו האישי של טראמפ - דמי שתיקה לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס ולנערת הפלייבוי קרן מקדוגל. 

 

מתקפת ציוצים אחרי פרשה נוספת

ב-CNN דווח כי שוער לשעבר במגדל טראמפ בניו יורק שוחרר מהסכם בלעדיות שחתם עם הצהובון "נשיונל אינקווייר" על מידע ולפיו לנשיא ארה"ב נולדה לכאורה ילדה מרומן עם עובדת ניקיון. הוא קיבל 30 אלף דולר תמורת הסיפור - שלאחר מכן נגנז. בעקבות כל הפרשות החדשות טראמפ ניסה להציג חזית מאוחדת עם מלניה בביקור בבית חולים לילדים והגיב במתקפת ציוצים: "אין קנוניה!".

 

 
דונלד טראמפ ומלניה בביקור בבית חולים לילדים באוהיו ארה
בני הזוג טראמפ בביקור באוהיו(צילום: AP)

 

ארה"ב מקצצת כספים מהפלסטינים

מחלקת המדינה הודיעה לקונגרס כי בעקבות "בחינה מחדש" של היקף הסיוע, היא תקצץ יותר מ-200 מיליון דולר מכספי הסיוע לפלסטינים בעזה ובגדה. "התקציב יועבר לנושאים בעלי עדיפות גבוהה יותר, בהתאם לאינטרסים הלאומיים של ארה"ב", אמרו. הפלסטינים הגיבו: "זו סחטנות זולה. לא ניכנע לסחיטה".

 

גורם מדיני בכיר: "עוד אין הסדרה, פועלים להפסקת אש"

הגורם התייחס למגעים בנוגע להסדרה מול רצועת עזה, לאחר ששר הביטחון ליברמן אמר כי הוא "לא מאמין בהסדרה": "יש אפשרות להגיע להפסקת אש מוחלטת – וזה המבחן. אחר כך נעבור לשלב הבא". 

 

נעצר חשוד בתקיפת הצעירים משפרעם בחוף

בן 23 מקריית חיים נעצר בחשד לתקיפת שלושת הצעירים תושבי שפרעם בחוף הים בעיר. לאחר האירוע סיפרו כי הותקפו על רקע לאומני וכי התוקפים הטיחו הם: "אתם ערבים כלבים, אל תישארו כאן".

שלושה תושבי שפרעם שהותקפו בחוף קריית חיים ()
תושבי שפרעם שהותקפו בחוף קריית חיים

 

גבר טבע למוות בנהר הירדן

מכת הטביעות נמשכה גם בסוף השבוע. נמצאה גופת גבר בן 30 מחצור הגלילית שנעדר לאחר שנכנס לשחות בנהר ליד יסוד המעלה, והוא הפך לקורבן ה-55 העונה. באירוע אחר צעיר טבע בחוף לא מוכרז באזור נהריה ומצבו אנוש.

 

הישגים לספורט הישראלי

שתי מדליות באליפות אירופה בגלישת רוח: יואב עומר הצעיר סיים במקום השני, זכה במדליית הכסף והקדים במקום אחד את שחר צוברי שזכה בארד. אופק אלימלך דורג רביעי ויואב כהן שישי. בנשים סיימה מאיה מוריס רביעית ונוי דריהן מיד אחריה. ומדליה גם בתחרות גביע העולם בהתעמלות אמנותית - לינוי אשרם דורגה שלישית אחרי שתי רוסיות וזכתה בארד בקרב-רב, שבוע אחרי זכייתה בזהב במינסק.

נועם שריף (צילום: עידו ארז)
נועם שריף(צילום: עידו ארז)

מתוך התערוכה Backyard של אורי קצנשטיין ()
מתוך התערוכה Backyard של אורי קצנשטיין

ג'ון מקיין (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ג'ון מקיין(צילום: רויטרס)

 

אבידות בעולם התרבות

המוזיקאי נועם שריף, חתן פרס ישראל הנחשב לאחד המלחינים והמנצחים החשובים בישראל, הלך לעולמו מהתקף לב בגיל 83. הפסל, אמן הפרפורמנס והווידאו ארט אורי קצנשטיין, מהמובילים בשדה האמנות המודרנית בישראל, נפטר בגיל 67. 

 

ג'ון מקיין מפסיק את הטיפול בסרטן

משפחתו של הסנאטור הרפובליקני מסרה כי מקיין בן ה-81 החליט על הצעד בתום שנה שבה עבר טיפולים, לאחר שאובחן כסובל מגידול ממאיר במוחו: "התפשטות המחלה וגילו המופלג עשו את שלהם וגזרו את דינו". רפובליקנים ודמוקרטים בכירים שלחו הודעות תמיכה, טראמפ לא הזכיר אותו במילה בנאומו באוהיו.

 

כוכב יוטיוב הרג אם ובתה, ואת עצמו

"מקסקילט" הרוויח הון במשחק רשת. אבל אז נאסר עליו למכור מוצרים, הוא נקלע לבעיות נפשיות והתוצאה הייתה טראגית - הוא ריסק מקלארן בשווי 630 אלף דולר בכביש המהיר בקליפורניה, לאחר שנסע נגד כיוון התנועה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
לינוי אשרם והכדור
צילום: אורן אהרוני
מומלצים